Een dag niet gepost is een dag niet geleefd
Wat er ook gebeurd,we hebben Brazilie jankend naar huis gestuurd.
Achievement of the year: 11 nederlanders laten 200 millioen brazi's huilen.
Ik heb trouwens mijn dagelijkse portie voetbal drama hier:
http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?t=210763
lekker multi-culti
Achievement of the year: 11 nederlanders laten 200 millioen brazi's huilen.
Ik heb trouwens mijn dagelijkse portie voetbal drama hier:
http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?t=210763
lekker multi-culti

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ik heb gisteren mijn al reeds 5 MAANDEN!!! vermiste kat opgehaald en mijnheer gedraagt zich of ie nooit is weggeweest.De andere kat,zijn mama,herkent hem alleen niet meer en is een beetje beledigt.Hij herkent haar wel en wil telkens lief doen maar dat word nog niet echt gewaardeerd.
Ik ben al lang blij dat ie terug is.Hij is waarschijnlijk verdwaalt geraakt met de sneeuw en zal wel hebben lopen slijmen hier en daar voor eten,wat niet moeilijk was gezien dat ie pas een maand of 7/8 was toen.
Hij is 2 maanden geleden in het ziekenhuis gebracht en daar hebben ze hem geopereerd en laten revalideren.Ze waren alleen vergeten om hem op de site van AMIVEDI te melden waar ik hem wel als vermist had opgegeven.Gisteren is ie naar het asiel overgeplaatst en daar hebben ze hem alsnog op de site gezet waarna ik een telefoontje kreeg of ik mijn kat ooit had teruggezien.Ben gaan kijken met weinig tot geen hoop en dan zit gewoon ineens mijn kat daar.Ik stond daar echt te janken van blijdschap.
Ik ben al lang blij dat ie terug is.Hij is waarschijnlijk verdwaalt geraakt met de sneeuw en zal wel hebben lopen slijmen hier en daar voor eten,wat niet moeilijk was gezien dat ie pas een maand of 7/8 was toen.
Hij is 2 maanden geleden in het ziekenhuis gebracht en daar hebben ze hem geopereerd en laten revalideren.Ze waren alleen vergeten om hem op de site van AMIVEDI te melden waar ik hem wel als vermist had opgegeven.Gisteren is ie naar het asiel overgeplaatst en daar hebben ze hem alsnog op de site gezet waarna ik een telefoontje kreeg of ik mijn kat ooit had teruggezien.Ben gaan kijken met weinig tot geen hoop en dan zit gewoon ineens mijn kat daar.Ik stond daar echt te janken van blijdschap.
- Trailblazer
- Active Level:
Fokkin hell Ratson,
Dat is meer dan goed nieuws!!! Hugg that beeyatch badly!!!
Grtz
Dat is meer dan goed nieuws!!! Hugg that beeyatch badly!!!
Grtz
Ratson wrote:Ik heb gisteren mijn al reeds 5 MAANDEN!!! vermiste kat opgehaald en mijnheer gedraagt zich of ie nooit is weggeweest.De andere kat,zijn mama,herkent hem alleen niet meer en is een beetje beledigt.Hij herkent haar wel en wil telkens lief doen maar dat word nog niet echt gewaardeerd.
- Trailblazer
- Active Level:
- Trailblazer
- Active Level:
Cageman wrote:Wel opvallend dat ik die post deed om 00:15, en het forum er 11:15 PM van de vorige dag van maakt. Nou ja, iets voor de upgrade naar de nieuwe phpBB. Zal Ken nog eens even PM-en.
Goed plan.
Off topic, maar ook vrij irritant: als je een tekst hebt getyped, en je wilt er ergens een smiley tussen zetten, dan zet de forum engine de smiley altijd aan het eind van de tekst. Irritant.
ckong wrote:Cageman wrote:Wel opvallend dat ik die post deed om 00:15, en het forum er 11:15 PM van de vorige dag van maakt. Nou ja, iets voor de upgrade naar de nieuwe phpBB. Zal Ken nog eens even PM-en.
Goed plan.
Off topic, maar ook vrij irritant: als je een tekst hebt getyped, en je wilt er ergens een smiley tussen zetten, dan zet de forum engine de smiley altijd aan het eind van de tekst. Irritant.
Copy-Paste, nog steeds irritant dat wel ja. Maar ach er zijn ergere dingen in de wereld.
Zoals kindertjes die nooit een computergame zullen beleven

Ratson wrote:ckong wrote:Cageman wrote:Wel opvallend dat ik die post deed om 00:15, en het forum er 11:15 PM van de vorige dag van maakt. Nou ja, iets voor de upgrade naar de nieuwe phpBB. Zal Ken nog eens even PM-en.
Goed plan.
Copy-Paste, nog steeds irritant dat wel ja.
Dat doe ik dan ook. Maar toch weer een voorbeeld van verouderd forum engine.

Maar inderdaad, voor de wat exotischere smileys ben ik ook gedoemd om te klikken, want die codes kan je niet altijd verzinnen

When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?