TK: AfterBurner II Upright Arcade cab - VERKOCHT

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Locked
ckong

TK: AfterBurner II Upright Arcade cab - VERKOCHT

Post by ckong » Sat Jul 24, 2010 16:27

Jongens, ik heb straks in mijn gameroom geen ruimte voor deze game, dus ik heb besloten hem weg te doen. De game werkt 100% (de vorige eigenaar heeft de cab technisch gereviseerd) en hij ziet er nog zeer goed uit. De monitor heeft wel wat screenburn, maar daar zie je tijdens gameplay niets van. Voor plaatjes kun je mijn road trip report op DLF bekijken: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=1284.0

A.u.b. alleen reageren als je serieuze interesse hebt, de cab staat namelijk tijdelijk in opslag en ik voel er weinig voor om de cab er voor niets uit te halen.

De prijs is € 250.
Last edited by ckong on Sat Aug 21, 2010 18:06, edited 2 times in total.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sat Jul 31, 2010 08:17

GLOEINDE, GLOEINDE..

Ik zit deze week in Seattle en heb deze post gemist. Die had ik GRAAG van je overgenomen, Erik...

nondeju... Balen.
ckong

Post by ckong » Sat Jul 31, 2010 08:41

Cageman wrote:GLOEINDE, GLOEINDE..

Ik zit deze week in Seattle en heb deze post gemist. Die had ik GRAAG van je overgenomen, Erik...

nondeju... Balen.

GLOEIENDE, GLOEINDE.. Dat kan :D De cab stond abusievelijk nog on hold voor een engelsman die al een tijdje neits van zich heeft laten horen. Stuur maar PM als je hier mee verder wilt.
ckong

Post by ckong » Sun Aug 08, 2010 22:17

Duidelijk een voorbarige reactie hierboven, :o :wink: dus nog steeds te koop.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Tue Aug 10, 2010 11:28

pooyan wrote:Duidelijk een voorbarige reactie hierboven, :o :wink: dus nog steeds te koop.

Tja, zo gaan de dingen wel eens.. Krijg 'm er op het thuisfront niet doorheen, tenzij ik de Afterburner Climax verkoop.. ehh.. nou, nee hoor..

My sincere apologies. Ik denk niet dat 'ie erg moeilijk te verkopen is voor dit geld, dus succes met de verkoop.
ckong

Post by ckong » Sat Aug 21, 2010 18:06

Verkocht, slotje
Locked