[TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)
[TK] Monitoren (32" breedbeeld VGA)
2x Philips Fimi PID 32" 16:9 VGA/sVGA (31-38KHz)
===========================
In zeer goede staat verkerende monitoren met VGA aansluiting. (Service)-menu via meegeleverde minipc. Prima inzetbaar als grootbeeld monitor voor VGA devices/consoles.
De link met wat foto's en PDF-specsheets:
http://extend.demon.nl/arcade/sale/
===========================
In zeer goede staat verkerende monitoren met VGA aansluiting. (Service)-menu via meegeleverde minipc. Prima inzetbaar als grootbeeld monitor voor VGA devices/consoles.
De link met wat foto's en PDF-specsheets:
http://extend.demon.nl/arcade/sale/
Last edited by cotje on Sat Jul 03, 2010 14:14, edited 7 times in total.
Psykick wrote:Koop gerust jongens, zeer betrouwbare, vriendelijke en technisch onderbouwde member! Veel succes met je verkoop!
thanks Hasan

De 29"s kunnen mooi in een naomi cab voor members die voor 15KHz willen gaan. Was mijn eerste idee, vandaar de interesse in een cab van jou. Helaas te weinig tijd en ruimte

vragen
Een aantal goede vragen van een member:
Zowel de Hantarex als de JVC zal geschikt zijn voor de oudere 15Khz consoles. Het gaat erom dat je de juiste verloopkabel maakt/koopt. Zo heb ik een VGA>subd9 gemaakt voor de Hantarex, en een VGA>BNC voor de JVC. Beide werken daarmee op mijn MAME met ArcadeVGA setup.
De JVC zijn technisch wat hoogstaander dan de Hantarexen en hebben een vlakkere en donkerdere beeldbuis. De Hantarexen zijn interessanter vanwege de SCART aansluiting.
Qua signalen verschillen RBG en SCART niet veel. SCART is niets meer dan RGB+CompositeSync. Dus als uit je console een RGB + CS, of RGB + H/V, of zelfs RGB + syncongreen komt zijn ze geschikt. De monitoren ondersteunen overigens ook SVideo.
De JVC en Hantarex zijn alleen 15Khz (CGA) en snappen dus geen VGA frequenties (31KHz). De 32" monitoren zijn wel direct op VGA devices aan te sluiten als de PS2/Xbox. Daar moet je dan wel een beetje ruimte voor hebben in huis!
Dit is voor de Hantarex de RGB+HV-S ingang (subd-9). Deze is alleen 15KHz!
Ik wil de schermen gaan gebruiken voor 1. wat oudere consoles met RGB. Dus snes/N64 omdat ik japanse heb en deze RGB output hebben. Ik zie bij de Hantarex een scart ingang maar bij de JVC niet terwijl er wel bij staat deze deze RGB ondersteund.
Zowel de Hantarex als de JVC zal geschikt zijn voor de oudere 15Khz consoles. Het gaat erom dat je de juiste verloopkabel maakt/koopt. Zo heb ik een VGA>subd9 gemaakt voor de Hantarex, en een VGA>BNC voor de JVC. Beide werken daarmee op mijn MAME met ArcadeVGA setup.
De JVC zijn technisch wat hoogstaander dan de Hantarexen en hebben een vlakkere en donkerdere beeldbuis. De Hantarexen zijn interessanter vanwege de SCART aansluiting.
Qua signalen verschillen RBG en SCART niet veel. SCART is niets meer dan RGB+CompositeSync. Dus als uit je console een RGB + CS, of RGB + H/V, of zelfs RGB + syncongreen komt zijn ze geschikt. De monitoren ondersteunen overigens ook SVideo.
2. voor shmups op DC en PS2 en dan is oa VGA en Component erg handig. Ik zie bij de JVC een red/green/blue ingang en dus is mijn vraag of dat component is?
De JVC en Hantarex zijn alleen 15Khz (CGA) en snappen dus geen VGA frequenties (31KHz). De 32" monitoren zijn wel direct op VGA devices aan te sluiten als de PS2/Xbox. Daar moet je dan wel een beetje ruimte voor hebben in huis!
Verder lijkt bij de Hantarex ook een vga ingang te zitten? De foto is wat wazig
Dit is voor de Hantarex de RGB+HV-S ingang (subd-9). Deze is alleen 15KHz!
rklok wrote:kunnen die 29"in een Blast City gezet worden ??
Heb eerlijk gezegd geen idee

De maten van de beeldbuis ophanging zullen vrijwel zeker overeenkomen (29" == 29"). Maar voor de rest zal het zeker geen plug-n-play zijn. Nadeel van de JVC is denk ik wel het aansluitingspaneel aan de zijkant.
Misschien kan Hassan wat zinnigs roepen. Hij heeft een stel Hantarexen in Naomi's weten te monteren

- Beatmaster-P
- Active Level:
cotje wrote:rklok wrote:kunnen die 29"in een Blast City gezet worden ??
Heb eerlijk gezegd geen ideeHeb dat soort cabs nog nooit van dichtbij gezien.
De maten van de beeldbuis ophanging zullen vrijwel zeker overeenkomen (29" == 29"). Maar voor de rest zal het zeker geen plug-n-play zijn. Nadeel van de JVC is denk ik wel het aansluitingspaneel aan de zijkant.
Misschien kan Hassan wat zinnigs roepen. Hij heeft een stel Hantarexen in Naomi's weten te monteren
Kan zeker
Wel eigen risico mbt lading in de buis en trafo, je zal chassis los moeten halen
of zonder chassis houder met 2 man het geheel erin moeten hangen en chassis
op zijn plek moeten houden.
OIIIIIIIO
cotje wrote:Binnenkort heb ik ook twee zgan. Hantarex Polo 25 Star monitoren te koop! Deze zijn tri-sync uitgevoerd
foto's:
http://extend.demon.nl/arcade/sale/Polo-25-Star/index.html
cotje wrote:Gereserveerd:
1x Polo + 1x JVC
1x Polo
1x Hantarex tot einde week
2x 32" VGA tot woensdag.
Blijft over een super gave 15Khz JVC
Zo, het meeste spul is weg, De koper van de 32" VGA ging na het zien van scanlines op de JVC toch met dat exemplaar naar huis.
De Hantarex EQ blijft tot na mijn vakantie gereserveerd staan voor Cageman.
De 32"VGA monitoren blijven dan over. Wie voor dit bijzondere setje