pooyan wrote:.....Nou ja, DS IIX is onderweg via Yesasia, daar heb ik gelukkig niets te vrezen (pakketwaarde $10

)
Toch is dit niet helemaal "heilig" die waarde die op het pakketje staat.
Is mij nl. gebeurd bij de LE van Espgaluda 2.
Keurig door PA een waarde van $ 10 op het pakket laten zetten.
Dan komt die doos van PA binnen bij de geldwolven op Schiphol. En kennelijk vertrouwden ze het niet, pakket open gemaakt.
Ze zien daar een gesealde video game met een faceplate en dachten "das vast meer dan $ 10"
Wat ze dan doen is de geadresseerde om een kopie vd rekening vragen. Ik dus.
Dus ik PA mailen van stuur me ff een rekening met daarop $10. Nou niet dus. Dan komt het kennelijk toch te dicht bij voor ze.
Lang verhaal kort: als dat voorkomt (kopie rekening insturen) dan staat en valt dat verhaal dus bij de bereidwilligheid vd afzender om een rekening te fabriceren. Mss dat YA dat doet voor haar klanten, dat weet ik niet, PA iig niet.
Heb net wel 22 euri moeten aftikken voor SSFIV LE. Ketsui glipte erdoor op de Blast-dag.
pooyan wrote:Wat ook zo achterlijk is bij TNT post is dat je bij hun niet eens mobiel kunt pinnen. De idioten.
Idd het toppunt van klantonvriendelijkheid.
pooyan wrote:Hé, er zit een extra boekje bij de game. Is dat normaal? Jammer genoeg net te groot om in de case te proppen. Raak ik geheid een keer kwijt.
Zit er bij mij ook bij. Lijkt me niks voor jou om dat kwijt te raken, maar dat terzijde.
Game nog niet gespeeld btw
En verder, ook geheel terzijde, wat Psykick zegt. :awe: