"Having a Blast"
Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...
De volgende Nozomi namen staan op mijn lijstje :
Tek-9 : 1 x
Cageman : 1 x
Mathijss : 1 x
SD5K : 1 x
Pooyan : 2 x
Psykick : 1 x
Alhoewel de conditie nagenoeg gelijk is haal ik de 7 mooiste eruit voor deze mensen..
Ik heb deze mensen ff een PM gestuurd graag even zsm bevestigen dat de deal doorgaat. Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende
De volgende Nozomi namen staan op mijn lijstje :
Tek-9 : 1 x
Cageman : 1 x
Mathijss : 1 x
SD5K : 1 x
Pooyan : 2 x
Psykick : 1 x
Alhoewel de conditie nagenoeg gelijk is haal ik de 7 mooiste eruit voor deze mensen..
Ik heb deze mensen ff een PM gestuurd graag even zsm bevestigen dat de deal doorgaat. Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende
rklok wrote:Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...
Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende
Dat is prima. Ik zal er volgende week zaterdag zijn, ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de monitoren in deze cabs. Ik neem wat testspul mee.

pooyan wrote:rklok wrote:Ok, ze zijn er dus.. nu begint de verkoop...
Als je er vanaf ziet wil ik dat uiterlijk volgende week zaterdag weten. Er zijn meer reserveringen dan Blasts, dus na 15-05 gaat hij door naar de volgende
Dat is prima. Ik zal er volgende week zaterdag zijn, ben erg benieuwd naar de kwaliteit van de monitoren in deze cabs. Ik neem wat testspul mee.
Mooi, welkom, gaan we ook ff met een stel ergens wat eten/drinken na de tijd?????
rklok wrote:pooyan wrote:Yep, maarre .... in Apeldoorn?rklok wrote:+1 Jij weet vast wel een goede chinees of italiaan of zo iets in de buurt.
Of een Japanner ??
Zekerssss SAKURA, maar wel prijzig, misschien niet om eens lekker met een stel mensen die net een cab gekocht hebben te doen
hoezo? is toch leuk.. je moet ook lol hebben met je klanten

enne.. idd leuk filmpje man

Zijn er mensen hier die al een Blast hebben die em met een gewone auto vervoerd hebben? Naar mate ik er langer over nadenk begin ik steeds meer te twijfelen of een Blast wel in of een Opel Corsa, of een BMW 5-serie stationcar past. Toen ik de Aero ophaalde paste hij op z'n kant net in de BMW. Gezien de Blast een grotere monitor heeft ga ik er vanuit dat dit niet zal passen? Mijn vader heeft een mega-aanhanger (witte doos op wielen) waar er minstens 4 in passen maar daar mag ik niet mee rijden (heb geen BE rijbewijs). Liever dus in een gewone auto. Iemand die mij kan verlichten?
Tja, De meeste 29" beesten krijg je niet in z'n geheel in een personenauto. De Blast is wel 'redelijk' te demonteren maar kost wel wat tijd. Ik zou een dichte aanhanger of bus regelen als ik jou was.
Trouwens, Misschien mag je wel met die aanhanger van je vader rijden. Als het gewicht van de aanhanger plus maximale lading lichter is dan de auto ervoor is het in order.
Trouwens, Misschien mag je wel met die aanhanger van je vader rijden. Als het gewicht van de aanhanger plus maximale lading lichter is dan de auto ervoor is het in order.
Ik heb van de week een Naomi Universal verplaatst, en is totaal niet te vergelijken met deze cab (ok misschien een beetje). Ik had ongeveer 2 uur nodig om deze te demonteren en weer 2 uur nodig om te monteren. Deze heeft ook een 29'' monitor, maar ik denk niet dat jouw monitor in de Opel Corsa past, laat staan de volledige cab (in onderdelen)....
Bezetting as zaterdag :
Cageman (Blast)
Pooyan (2 x Blast)
Psykick (Blast)
Almighty (Blast?)
ElPancho
Beatmaster-P
Ken ?
Goatboy
Ratson + vriendin (sorry, ff de naam kwijt)
Dexx
NEO
S913
RKLOK
Ik reserveer met jullie goedvinden voor een man of 10 de griek, nice wordt een leuke middag.... !!
ps : als ik iemand vergeet hoor ik het wel...
Cageman (Blast)
Pooyan (2 x Blast)
Psykick (Blast)
Almighty (Blast?)
ElPancho
Beatmaster-P
Ken ?
Goatboy
Ratson + vriendin (sorry, ff de naam kwijt)
Dexx
NEO
S913
RKLOK
Ik reserveer met jullie goedvinden voor een man of 10 de griek, nice wordt een leuke middag.... !!
ps : als ik iemand vergeet hoor ik het wel...