Aero City Invasion! CONFIRMED!
- Beatmaster-P
- Active Level:
- Beatmaster-P
- Active Level:
almighty wrote:Aero ziet er zeker nog keurig uit, jammer van die onderbak...
onderbak? bedoel je de ophoging voor upright.. das natuurlijk kwestie v smaak.
is trouwens wel origineel v Sega. naden en alles is exact hetzelfde.
Matthijs heeft ook zn cab opgehaald, hij zal ook wat pics plaatsen.
OIIIIIIIO
Ik ben echt superblij met de kast en de service van Hasan en Pascal, echt twee topgozers! Iedereen die wat ruimte en een paar centen extra heeft kan ik zeker aanraden eens bij ze langs te komen want ook de kasten die er nog staan zijn zeker de moeite waard voor het kleine bedrag waarvoor ze ze verkopen.
Pics!
Het enige wat jammer is (al wil ik niet zeuren voor deze prijs!) van de kast is deze nare deuk achterop:
Zit gelukkig aan de achterkant en heb er dus geen last van maar ik wil denk ik nog wel proberen of ik hem eruit kan krijgen. Iemand ervaring met uitdeuken?
Nu nog een set wielen en een marquee holder en ik ben helemaal blij!
Nogmaals bedankt, jongens!
Pics!

Het enige wat jammer is (al wil ik niet zeuren voor deze prijs!) van de kast is deze nare deuk achterop:

Zit gelukkig aan de achterkant en heb er dus geen last van maar ik wil denk ik nog wel proberen of ik hem eruit kan krijgen. Iemand ervaring met uitdeuken?
Nu nog een set wielen en een marquee holder en ik ben helemaal blij!

Nogmaals bedankt, jongens!
- Beatmaster-P
- Active Level:
Mooie cab man!
Leuk F3 systeem erin en gaan. Heb je nog meer F3 toppers?
Als je gaat uitdeuken "moet" je eigenlijk ook de cab overspuiten anders zul je natuurlijk altijd zien waar je eea gerestaureerd hebt aan de cab.
En gezien de rest vd kast is overspuiten mss wat overkill.
Ben nu zelf een cab aan het schuren, uitdeuken en later overspuiten.
Trek voor zo'n klus veel, heel veel, tijd uit.
Eerst het te behandelen oppervlak schuren. Zo voel je wat er door de deuk verkeerd zit en maak je het oppervlak klaar voor de (polyesther) plamuur.
Uitdeuken kan op een aantal manieren: soms springt een klein deukje met de luchtstroom van een hete föhn al weer terug.
Jouw deuk is dat stadium zo te zien ontgroeid en die zal met behulp van een (hard) houten klos en een hamer terug getikt moeten worden. Professionele uitdeukstukken zijn handiger dan hardhoud maar een klosje hardhout is in de aanschaf (heel veel) goedkoper.
Dan plamuren: laagje voor laagje (1 a 2 mm per keer) breng je dat aan, niet haasten want zoals gezegd, neem er de tijd voor, veel tijd.
Schuren en herhalen net zolang dat alles weer egaal is.
Primen en overspuiten.
Als mijn refurb klusje af is (begin zomer) post ik wel ff wat.
Leuk F3 systeem erin en gaan. Heb je nog meer F3 toppers?
Als je gaat uitdeuken "moet" je eigenlijk ook de cab overspuiten anders zul je natuurlijk altijd zien waar je eea gerestaureerd hebt aan de cab.
En gezien de rest vd kast is overspuiten mss wat overkill.
Ben nu zelf een cab aan het schuren, uitdeuken en later overspuiten.
Trek voor zo'n klus veel, heel veel, tijd uit.
Eerst het te behandelen oppervlak schuren. Zo voel je wat er door de deuk verkeerd zit en maak je het oppervlak klaar voor de (polyesther) plamuur.
Uitdeuken kan op een aantal manieren: soms springt een klein deukje met de luchtstroom van een hete föhn al weer terug.
Jouw deuk is dat stadium zo te zien ontgroeid en die zal met behulp van een (hard) houten klos en een hamer terug getikt moeten worden. Professionele uitdeukstukken zijn handiger dan hardhoud maar een klosje hardhout is in de aanschaf (heel veel) goedkoper.
Dan plamuren: laagje voor laagje (1 a 2 mm per keer) breng je dat aan, niet haasten want zoals gezegd, neem er de tijd voor, veel tijd.
Schuren en herhalen net zolang dat alles weer egaal is.
Primen en overspuiten.
Als mijn refurb klusje af is (begin zomer) post ik wel ff wat.
Team 15 kHz
[quote="ElPancho"]....
Jouw deuk is dat stadium zo te zien ontgroeid en die zal met behulp van een (hard) houten klos en een hamer terug getikt moeten worden. [quote]
Dat zeg je nu wel, maar ik zou eerst eens met een goede foto naar een autoschadeherstelbedrijf gaan, kijken wat zij er van zeggen. Ik heb daar al wel eens hele goede uitdeukresultaten gezien, met niet of nauwelijks schade aan de lak.
Jouw deuk is dat stadium zo te zien ontgroeid en die zal met behulp van een (hard) houten klos en een hamer terug getikt moeten worden. [quote]
Dat zeg je nu wel, maar ik zou eerst eens met een goede foto naar een autoschadeherstelbedrijf gaan, kijken wat zij er van zeggen. Ik heb daar al wel eens hele goede uitdeukresultaten gezien, met niet of nauwelijks schade aan de lak.
- Beatmaster-P
- Active Level:
ElPancho en pooyan, bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het voorlopig nog maar even laat zitten, even gaan genieten van wat games in de Aero. Ben benieuwd naar je resultaten met uitdeuken!
Momenteel is Puzzle Bobble 4 mijn enige F3 game, maar Twin Cobra II zit op de post en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen. Heb je nog andere tips met betrekkeing tot F3 games?
Momenteel is Puzzle Bobble 4 mijn enige F3 game, maar Twin Cobra II zit op de post en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen. Heb je nog andere tips met betrekkeing tot F3 games?
- Beatmaster-P
- Active Level:
Matthijs wrote:ElPancho en pooyan, bedankt voor de tips! Ik denk dat ik het voorlopig nog maar even laat zitten, even gaan genieten van wat games in de Aero. Ben benieuwd naar je resultaten met uitdeuken!
Zonder enige twijfel : Elevator action returns (is echt top!)
Twin Cobra 2 is een vertical game trouwens! (ook een vette game)
OIIIIIIIO
Matthijs wrote:....en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen.
Laat SI Anniversary maar zitten, is geen beste game. Traag en alleen maar saaie varianten op een oude saaie game. Neem dan SI '95, die is echt leuk, kleurig, snel, muzikaal en met een japans sausje. Veel betere keuze.
Arkanoid returns, niet doen, niet fatsoenlijk te spelen zonder trackball.
Hier heb je een overzicht van alle F3 games: http://www.system16.com/hardware.php?id=665
Bubble Symphony: een topper.
pooyan wrote:Matthijs wrote:....en ik hoop binnenkort ook Space Invaders Anniversery of '95 en Arkanoid Returns aan te schaffen.
Laat SI Anniversary maar zitten, is geen beste game. Traag en alleen maar saaie varianten op een oude saaie game. Neem dan SI '95, die is echt leuk, kleurig, snel, muzikaal en met een japans sausje. Veel betere keuze.
Arkanoid returns, niet doen, niet fatsoenlijk te spelen zonder trackball.
Hier heb je een overzicht van alle F3 games: http://www.system16.com/hardware.php?id=665
Bubble Symphony: een topper.
Arkanoid Returns inderdaad niet doen! Onspeelbaar met joystick helaas.
- Trailblazer
- Active Level:
U got PM!!!
Psykick wrote:Back on topic weer jongensNieuwe lading cabs binnen, snel neergezet vanwege tijdgebrek, maar deze week inventariseren hoe of wat, maar zag er weer toppie uit
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Erg vet dit. Zucht had ik nu maar plek hier voor zo'n gruwelijk coole cab.. Toch maar eens een grote schoonmaak houden.
Respect aan Hasan en Pascal voor het leveren van de kasten en service. Altijd leuk om te lezen wat er zoal voor leuks hier op Nozomi voorbij komt en dat er weer heel wat mensen blij worden gemaakt.
Ben helaas nog niet zo thuis in die dingen, maar leer graag bij.. wat zou een variant kostendie uitgerust is met een 2 player panel met ieder 6 knoppen? Of zo'n panel los?
En is het gemakkelijk om te zetten om er o.a. M.A.M.E. op te laten draaien, danwel een optie om te switchen tussen origineel board en emulators (ldat 2e zou mij vooral handig lijken ivm feestjes, etc.).

Respect aan Hasan en Pascal voor het leveren van de kasten en service. Altijd leuk om te lezen wat er zoal voor leuks hier op Nozomi voorbij komt en dat er weer heel wat mensen blij worden gemaakt.

Ben helaas nog niet zo thuis in die dingen, maar leer graag bij.. wat zou een variant kostendie uitgerust is met een 2 player panel met ieder 6 knoppen? Of zo'n panel los?
En is het gemakkelijk om te zetten om er o.a. M.A.M.E. op te laten draaien, danwel een optie om te switchen tussen origineel board en emulators (ldat 2e zou mij vooral handig lijken ivm feestjes, etc.).