Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
-
Matthijs
Heey,
Ik ben van plan binnenkort mijn Naomi UR te converten naar een Net City SD (geïnspireerd door goatboy

), maar wil het liefst de optie open houden om weer terug te kunnen naar een upright.
Vandaar mijn vraag: is er iemand die toevallig een extra set Naomi legs + covers heeft liggen? Het liefst SD of gechopt, maar UR is ook goed (dan chop ik ze zelf).
Een beetje een 'long shot', maar ik kan het proberen!
Alvast bedankt!
Matthijs
-
goatboy

Inderdaad leuk geprobeerd! Gewoon choppen die hap!

En misschien kom je dan nog ooit wel eens een paar reserve legs of Naomi cab tegen voor een spot prijsje. Deze zijn toch in overvloed te krijgen en worden steeds goedkoper.
...Of heb je je upright legs stiekum al verprutst of zo?

-
Matthijs
Eigenlijk heb je ook wel gelijk, maar misschien heeft iemand nog wat liggen? Ik heb ze nog niet verprutst nee, haha.
Ik wacht het nog heel even af, maar ben idd wel van plan er binnenkort mee te beginnen. Ga je wel lastig vallen met wat vragen, Henk

.
Zag overigens ook dat giz10p nog een set nieuwe originele SD legs + covers had, maar de £250 die Craig er voor vraagt is mij iets te gortig.
-
goatboy
Tja, losse onderdelen zijn vreemd genoeg altijd prijzig. Als je vragen hebt hoor ik het wel.
-
Ken
- Active Level:

-
PM even Psykick of Beatmaster, misschien hebben ze nog legs.
-
Matthijs
Bedankt voor de tip Ken, ik stuur ze allebei vandaag nog wel even een PM.

-
Psykick
- Active Level:

heb cker nog wel onderdelen en legs liggen en wellicht ook wel direct gechopt, maar zal ff kijken wat voor een leuk prijsje ik daar voor kan maken. Ik check wel voor je
Hasan
-
Matthijs
Geweldig!!