Aero City Invasion! CONFIRMED!
Re: Aero City Invasion! CONFIRMED!
messias wrote:hallo
Zit dit sales topic niet zo te vervuilen!

Stel je liever even voor (op de goede plek natuurlijk).
legztec wrote:en 100 eurie aanbetalen om uiteindelijk 5de keus te mogen hebben zie ik odm niet zitten.

En wat is nou € 100. Uiteindelijk krijg je een prachtige cab voor errug weinig.
pooyan wrote:legztec wrote:en 100 eurie aanbetalen om uiteindelijk 5de keus te mogen hebben zie ik odm niet zitten.
Er komt een hele zwik van die cabs binnen, je denkt inderdaad toch niet echt dat je met een ouwe knakenbak wordt afgescheept. Laat dat Hasan of Pascal maar niet horen.
![]()
En wat is nou € 100. Uiteindelijk krijg je een prachtige cab voor errug weinig.
Hij gaf aan dat de eerste lading binnenkomt dus wie heeft het over keuze uit twintig tot dertig??
Maargoed 350 euro is niet duur zelfs al zou het een "minder goede" zijn.
Op dit moment is het vooralsnog onzeker voor mij of het geld beschikbaar zal zijn.
2d fighting rules
hallo hallo ik ben hier helemaal nieuw !!en heb nog nooit op een forum gezeten ..
het is even wennen en uit proberen hoe het allemaal werkt
maar goed ik wil graag ook zon hele mooie kast bezitten
is het nog mogelijk om er 1 te reserveren ??
want ik hoorde dat je eerst geld over moest maken op een rekening/..???
hoop dat ik het nu wel goed verstuur
groeten tom
het is even wennen en uit proberen hoe het allemaal werkt

maar goed ik wil graag ook zon hele mooie kast bezitten

is het nog mogelijk om er 1 te reserveren ??
want ik hoorde dat je eerst geld over moest maken op een rekening/..???
hoop dat ik het nu wel goed verstuur

groeten tom
De kracht van deze actie is juist dat je een gegarandeerd goeie cab krijgt. Er is technische kennis, cabs worden nagekeken en er is zelfs sprake van garantie. Als je ooit een goedkope en faire cab wilt, is dit wat mij betreft echt een buitenkans. Optisch zullen ze nooit 100% zijn, maar dat is altijd het geval. Kun je altijd nog wat aan doen als je wilt.
Wat betreft de betrouwbaarheid van hasan en pascal; ik ken niemand anders op dit forum die zoveel om-niet hebben geassisteerd. Deze gasten doen dit puur uit hobbyisme en zullen waarschijnlijk thuis je cab komen fixen als je er iets aan krijgt. Dat is natuurlijk niet aan mij om te bepalen, maar dat is wel een beetje hun "community" mentaliteit om het nerdy te benoemen.
Wat betreft de betrouwbaarheid van hasan en pascal; ik ken niemand anders op dit forum die zoveel om-niet hebben geassisteerd. Deze gasten doen dit puur uit hobbyisme en zullen waarschijnlijk thuis je cab komen fixen als je er iets aan krijgt. Dat is natuurlijk niet aan mij om te bepalen, maar dat is wel een beetje hun "community" mentaliteit om het nerdy te benoemen.
- Beatmaster-P
- Active Level:
ruderudie wrote:De kracht van deze actie is juist dat je een gegarandeerd goeie cab krijgt. Er is technische kennis, cabs worden nagekeken en er is zelfs sprake van garantie. Als je ooit een goedkope en faire cab wilt, is dit wat mij betreft echt een buitenkans. Optisch zullen ze nooit 100% zijn, maar dat is altijd het geval. Kun je altijd nog wat aan doen als je wilt.
Inderdaad, is trouwens niet nerdy hoor

We kwamen deze partij nu eenmaal tegen en er zitten nou eenmaal zeer
goede cabs tussen, de reden dat het slim is om in te tekenen is puur omdat
het 1st come 1st serve is. ben jij de 5e die gereserverd heeft heb je de 5e mooiste
cab, uit een serie die al goede cabs bevat!
Vwb service, tja we hebben nou eenmaal de middelen om dit te kunnen bieden,
typisch geval "omdat het kan" en TLC

OIIIIIIIO
- Beatmaster-P
- Active Level:
- Beatmaster-P
- Active Level:
- Beatmaster-P
- Active Level:
- Beatmaster-P
- Active Level:
- Beatmaster-P