Apple iPad
- Trailblazer
- Active Level:
Wat een boutding
Vraag me nog steeds af of mensen met zo'n onhandig kutding gaan rondlopen. Hij kan niet eens multitasken en als je zo graag wil lezen kan je beter een e-reader nemen, is veel rustiger voor je ogen en leest dus lekkerder plus minder powerconsumptie, dus beter voor het milieu. Films kijken in de trein of onderweg, mooi een nog grotere target voor Marokkanen om te roven, je hoeft maar te niezen of hij glipt vanzelf al uit je klauwen. Bovendien thuis kijk je toch op je 50 inch scherm.
Fantastisch voorbeeld van een uitgemolken concept, zet er maar een i voor en je hebt goud. Starting to wear off en deze zag men al van mijlenver aankomen. POEP!

Fantastisch voorbeeld van een uitgemolken concept, zet er maar een i voor en je hebt goud. Starting to wear off en deze zag men al van mijlenver aankomen. POEP!
- d
- Active Level:
hehe
Apple fanboys kopen alles.
Leuk voor in bed of op de bank met de familie een emailtje checken.
500 euro.
Je moet je hele leven, huis en inboedel wel heel erg voor elkaar hebben voordat je dit meer nodig hebt dan iets anders.
Ben reuze benieuwd hoe het gaat lopen.
Leuk voor in bed of op de bank met de familie een emailtje checken.
500 euro.
Je moet je hele leven, huis en inboedel wel heel erg voor elkaar hebben voordat je dit meer nodig hebt dan iets anders.
Ben reuze benieuwd hoe het gaat lopen.
Ik ben zeker geen Apple-fanboy, maar had toch erg hoge verwachtingen van de iPad. Ik kan alleen maar zeggen: 1 grote teleurstelling
- Geen multitasking (effe browser sluiten, ik moet een mailtje sturen)
- Geen Flash ondersteuning
- Film kijken in die beeldverhoudingen ... lamaar
- Geen Oled
- Gepositioneerd als eReader, maar met zo'n scherm ga je écht geen boek lezen.
Kan nog wel wat dingen noemen, maar ik sluit me nu aan bij vele anderen op het net: Gewoon een grote iPod ... Enige wat ze slim gedaan hebben is de mogelijkheid om iPod/iPhone apps te kunnen draaien op het grote scherm, dus er zijn meteen enorm veel apps beschikbaar ...
Ik wacht wel op de iPad2

- Geen multitasking (effe browser sluiten, ik moet een mailtje sturen)
- Geen Flash ondersteuning
- Film kijken in die beeldverhoudingen ... lamaar
- Geen Oled
- Gepositioneerd als eReader, maar met zo'n scherm ga je écht geen boek lezen.
Kan nog wel wat dingen noemen, maar ik sluit me nu aan bij vele anderen op het net: Gewoon een grote iPod ... Enige wat ze slim gedaan hebben is de mogelijkheid om iPod/iPhone apps te kunnen draaien op het grote scherm, dus er zijn meteen enorm veel apps beschikbaar ...
Ik wacht wel op de iPad2

When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
Ben er zelf nog niet over uit. Het is weer net zo gesloten als de iphone dus scummvm installeren kan sowieso al niet. Gebrek aan multitasken etc staat me ook niet aan. Maar mn vriendin kennende; beetje surfen/hyves enzo op de bank meer doet ze er niet mee dus ik denk dat het voor haar wel een ok ding is, een volledige computer of netbook heeft ze vaak niet nodig.
Verder wat betreft "Je moet je hele leven, huis en inboedel wel heel erg voor elkaar hebben voordat je dit meer nodig hebt dan iets anders.". Tja, je zit op een forum waar mensen kasten van 500+ kopen en pcb's van 500 a 1000 euri he, dus dat argument gaat niet helemaal op imho
Verder wat betreft "Je moet je hele leven, huis en inboedel wel heel erg voor elkaar hebben voordat je dit meer nodig hebt dan iets anders.". Tja, je zit op een forum waar mensen kasten van 500+ kopen en pcb's van 500 a 1000 euri he, dus dat argument gaat niet helemaal op imho

Ik lig overigens wel in een stuip om alle cartoons, photoshops en filmpjes die er verschijnen
Filmpje:
http://www.funnyordie.co.uk/videos/167d70800c/the-ipad

Filmpje:
http://www.funnyordie.co.uk/videos/167d70800c/the-ipad

When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
ne0 wrote:Ben er zelf nog niet over uit. Het is weer net zo gesloten als de iphone dus scummvm installeren kan sowieso al niet. Gebrek aan multitasken etc staat me ook niet aan. Maar mn vriendin kennende; beetje surfen/hyves enzo op de bank meer doet ze er niet mee dus ik denk dat het voor haar wel een ok ding is, een volledige computer of netbook heeft ze vaak niet nodig.
Dat argument gaat wel degelijk op,want als je een kast na 2 a 3 jaar wilt verkopen is hij vaak nog waard wat je ervoor betaald hebt.Ik weet zeker dat een 2 jaar oude Ipad geen kut opbrengt.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Vertel dat maar eens tegen de mensen die death smiles kits gekocht hebben voor 2400 euro of de blast cities uit de eerdere killercabs import acties a 1200 of 1500 euro of iets in die geest
Maargoed, punt is meer dat als je poen over hebt boeit het niet waar je het aan besteedt. De ene zal er een pcb voor kopen en de ander een ipad. Maakt het ene niet meer of minder onzinnig dan het andere imho.

Maargoed, punt is meer dat als je poen over hebt boeit het niet waar je het aan besteedt. De ene zal er een pcb voor kopen en de ander een ipad. Maakt het ene niet meer of minder onzinnig dan het andere imho.
- d
- Active Level:
Ik bedoelde voor die mensen die al een pc of mac hebben. wat ga je met die ipad doen?
Voor oma misschien of ouderen of juist jongeren of debielen?
Persoonlijk zou ik er mee kunnen emailen op de bank of in bed ofzo. is wel socialer dan dat je naar je pc moet, maar geen multitask is doodzonde.
Kan je bijvoorbeeld van een mail een copy doen en dan sluiten en dan in een text document pasten?
Maar anyway, maakt niet uit als het een flop wordt ook leuk voor de apple fanboys om grappen over te maken.
in 2013: weet je nog de ipad? hahaha.
Apple is sowieso goed bezig. werk 100% op nieuwe imac, magic mouse is goddelijk.
Apparaat ipad is voor wie hem wil hebben alleen vraag ik me af wie zoeits nodig heeft. Niemand.
wie gaat hem waarvoor gebruiken? misschien kan het toch wel handig zijn, maar weten we het nog niet..............
Voor oma misschien of ouderen of juist jongeren of debielen?
Persoonlijk zou ik er mee kunnen emailen op de bank of in bed ofzo. is wel socialer dan dat je naar je pc moet, maar geen multitask is doodzonde.
Kan je bijvoorbeeld van een mail een copy doen en dan sluiten en dan in een text document pasten?
Maar anyway, maakt niet uit als het een flop wordt ook leuk voor de apple fanboys om grappen over te maken.
in 2013: weet je nog de ipad? hahaha.
Apple is sowieso goed bezig. werk 100% op nieuwe imac, magic mouse is goddelijk.
Apparaat ipad is voor wie hem wil hebben alleen vraag ik me af wie zoeits nodig heeft. Niemand.
wie gaat hem waarvoor gebruiken? misschien kan het toch wel handig zijn, maar weten we het nog niet..............
ne0 wrote:Vertel dat maar eens tegen de mensen die death smiles kits gekocht hebben voor 2400 euro of de blast cities uit de eerdere killercabs import acties a 1200 of 1500 euro of iets in die geest
Touché en goed punt

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
- d
- Active Level:
Ken wrote:Waarom moet een gadget per se een bepaald nut moeten dienen?

ja klopt ook.
Ik denk dat velen waaronder ik gewoon heel erg heet worden van mensen die super enthousiast worden over iets wat in onze ogen niet zo speciaal is en waar wij het nut niet van inzien. wellicht nooit, misschien later.
Collega hier (hele bedrijf werkt met mac) heeft een Itouch. = Ipad nano.
Hij begreep de grap niet helemaal

Ipad is echt zo iets voor in een 50 Cent clip.
Dat 50 nog net tijd heeft tussen het uitwonen om een mailtje te sturen ofzo in bed!
50 heeft een ipad nodig ja. en iemand die hem voor hem draagt ofzo.

Doet me beetje denken aan nintendo. Herinner je je nog de reacties nadat de specs van de Wii (en de naam
) bekend gemaakt werden? Toch hebben ze er nog wel een paar weten te verkopen. Ze hoeven maar 1 killer app (wii sports tennis) te hebben die echt goed/leuk is en het ding vliegt over de toonbank.