Namco crazy taxi

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
ne0

Namco crazy taxi

Post by ne0 » Sat Jan 23, 2010 14:24

Jaja Namco heeft blijkbaar ook een crazy taxi. Ziet er ook vet uit die kast. Is ook 100% origineel namco, uniek!

http://verzamelen.marktplaats.nl/automa ... -taxi.html

ps wegens onzin in offtopic forum geplaatst :)
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sat Jan 23, 2010 14:30

In de categorie onzinnige opmerkingen: Van die verkoper heb ik mijn Afterburner Climax gekocht. Wel een aardige vent, heel behulpzaam. Hij staat vaak met cabs op marktplaats, valt me op. Wel vaak onder verschillende gebruikersnamen.
SD5k

Post by SD5k » Sat Jan 23, 2010 15:00

Wtf? Is dat een omgebouwde kast ofzo?
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sat Jan 23, 2010 17:18

Dat klopt Arjan, aardige kerel. Pieter Verbruggen heet ie en voor de rest wel ok, maar van huis uit een flipper verzamelaar en heeft niet zo veel kaas gegeten van cabs. Dit is wel cker rijp voor de gallery of shit!! Dat heb ik hem ook laten weten, maar ja er is altijd wel een gek voor te vinden hehe...
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sat Jan 23, 2010 17:51

Psykick wrote:Pieter Verbruggen heet ie ... Dit is wel cker rijp voor de gallery of shit!!

Pieter, dat was het idd!

Het ding lijkt me niet origineel.. het CP lijkt zo van een Naomi Crazy Taxi af te komen.. Het is in ieder geval niet mijn smaak ;-)
ckong

Post by ckong » Sat Jan 23, 2010 18:14

Ik herken de hal met dat jaren 70 glas en plavuizen. Dat is inderdaad Pieter, van hem heb ik vorig jaar een gewone Naomi Uni upright gekocht. Is inderdaad wel een aardige vent en helemaal into flippers.

die Carzy Taxi is trouwens wel een spuuglelijke kast.
dexx
Active Level:
Active Level:

Post by dexx » Sat Jan 23, 2010 21:28

hehe, ik heb ooit een flintstones flipper bij hem gekocht.. opgehaald en een jaar of 2 in bezit gehad.. maar nu ben ik overgestapt op japanse games en heb dus GEEN flipperkasten meer ;) en ik zie em nog weleens bij de flipperclub.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sat Jan 23, 2010 21:30

pooyan wrote:Ik herken de hal met dat jaren 70 glas en plavuizen. Dat is inderdaad Pieter, van hem heb ik vorig jaar een gewone Naomi Uni upright gekocht. Is inderdaad wel een aardige vent en helemaal into flippers.

Ik was er ook vorig jaar. Welke Uni heb je? Waar Virtua Tennis in draaide? Ik vond ze er wel goed uitzien. Hij had er toen ook eentje staan met de cardreaders erop (volgens mij zat daar een Lindbergh in met VT3)
Post Reply