SD5k wrote:En wat kosten ze bij jullie? Dan bedoel ik zowel upright als chopped.
Nou in eerste instantie zijn we arcadeliefhebbers en choppen we deze kasten omdat we het zelf hardcore vinden. In de toekomst ook voor de scene, echter de prijzen daarvan zijn nog niet bekend, omdat er veel werk in zit. Niet alleen het choppen, maar opknappen, schoonmaken, monitoren vervangen etc...Dus we leveren de kasten helemaal perfect af.
Voor wat betreft de uprights kan ik alleen maar zeggen dat de prijzen daarvan niet interessant zijn voor de liefhebber, wij prepareren deze voor zakelijke afnemers. Daar moet alles van exploitatieklaar zijn en daar wordt ook gewoon goed voor betaald.
Maar zoals ik al eerder zei gaan we er een aantal choppen en daar moeten we nog van zien wat we daar voor kunnen vragen.
Ik wil ook wel nog even zeggen dat het jammer is dat de laatste tijd de Naomi kast zo ondergesneeuwd wordt door alle andere kasten, terwijl de Naomi Uni echt een fantastische cab is om te onderhouden en echt van zeer goede kwaliteit is, dus als je ze ziet staan voor de juiste prijs kan je deze gerust kopen. Wel is het vaak zo dat de monitoren bijna altijd slecht of flinke burn hebben.