Ja man Ratson we roken er eenjte en je moet je niet meer verstoppen bij je auto
Ik weet zeker dat er nog steeds wel fun zal zijn net als vorige keer met het shmups event. Over regels heeft iedereen een mening te hebben.
Wat mijn beleving van fighting games is, je pakt een game je speelt hem uit met alle characters, kies je je lievelings character uit, daar bouw je op door alles van hem te kennen en kunnnen tot je het verveelt en een andere fighting game pakt.
Iedereen heeft zijn favorite character waar diegene ook meer mee kan dan een andere, bij mk kan ik veel meer met scorpion dan kano, bij sf4 kan ik veel meer met akuma dan met chun li.
Wat er ook nog schuilt in veel fighting games hebben crappy characters die geen ruk kunnen doen, of de gene die overpowered zijn die juist teveel kunnen doen.
en het kan allemaal nog een stuk dieper met combos, zoning, matchmaking, framedata, glitches, enz.
Kortom random select word wel veel humor, met vreemde afwendingen die verrasingen kunnen opleveren. Na de voor rondes wel je eigen character mogen kiezen is ook erg nice kadeutje.
Ik ben nog van de partij