GOW2 - Xbox 360 vraag
GOW2 - Xbox 360 vraag
Kan ik met mijn JP Xbox 360 ook hier een live acount aanmaken en dus GOW2 Coop spelen ???
Ik wil connecten met een PAL 360
Iemand hier ervaring mee ???
Ik wil connecten met een PAL 360
Iemand hier ervaring mee ???
Op een Japanse Xbox 360 kan je zonder problemen verbinding maken met een Europees account met Live abonnement. Enige nadeel: downloads van de marketplace waar een regiocode op van toepassing is, werken logischerwijze dan niet.
Het bovenstaande is ook omgekeerd van toepassing op een EU Xbox 360.
S-E-G-A 

Robert wrote:Op een Japanse Xbox 360 kan je zonder problemen verbinding maken met een Europees account met Live abonnement. Enige nadeel: downloads van de marketplace waar een regiocode op van toepassing is, werken logischerwijze dan niet.
ok thanks top!
Robert wrote:Op een Japanse Xbox 360 kan je zonder problemen verbinding maken met een Europees account met Live abonnement. Enige nadeel: downloads van de marketplace waar een regiocode op van toepassing is, werken logischerwijze dan niet.
Dus komt er op neer dat ik er helemaal naast zat

Als ik hier dus een game host voor GOW2 dan kan ik Ronnie makkelijk inviten ondanks dat hij een JP 360 heeft?
Hij moet dus wel een Japans live kaartje kopen of?
xbox live detecteert tijdens de registratie waar je vandaan komt. Als je wilt dat het 'all-japanese' is zal je een japans live account moeten koppelen aan een japans e-mail adres (en voor betaling een japans livekaartje of een japanse creditcard). Als je een account aanmaakt, en bijvoorbeeld arjan.kooij@nederland.nl intikt, is je Live account dus een NL account. Moet volgens mij gewoon kunnen, een japanse xbox met een NL live account. Kwestie van gewoon proberen..? Of moet het perse een japans account zijn?