UFGE 2010

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
rklok
Active Level:
Active Level:

UFGE 2010

Post by rklok » Sat Nov 14, 2009 21:45

De planning is rond voor volgend jaar :

SHMUPS 2010 (najaar 2010) + UFGE 2010 (voorjaar 2010) !!

Hier de trailer voor UFGE 2010 : www.rklok.nl

see you there !!!!!!
Image
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Sat Nov 14, 2009 22:06

Joy!

Ik zuig alleen enorm in fighting games.. Heb wel veel Tekken gespeeld, maar daar blijft het dan ook bij.

Oefenen maar!!
cthulhu
Active Level:
Active Level:

Post by cthulhu » Sat Nov 14, 2009 22:08

Aaahhh, ondanks dat ik smhups geweldig vind, is dit toch meer in mijn straatje...vooral 2D fighters, ben wel redelijk crappy ondanks alle jaren van oefening (ben begonnen met SFII toen die net uit kwam op de Amiga).
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Sat Nov 14, 2009 22:56

Ben heel slecht in fighting games.
Is ook heel wat persoonlijker dan shmups.
Tenminste neem aan dat het een knockout-systeem-toernooi wordt?

Maar wel heftig qua sfeer in de zaal.

http://www.youtube.com/watch?v=QgSAOxwr0xE

Weet nog niet of ik me zo publiekelijk de **phus laat slaan :wink:
Team 15 kHz
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Sat Nov 14, 2009 22:58

ben erg slecht in fighting games,maar what the hell,kan ik ook eens laatste worden ipv middenmoot
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
ne0

Post by ne0 » Sat Nov 14, 2009 23:03

Ratson wrote:ben erg slecht in fighting games,maar what the hell,kan ik ook eens laatste worden ipv middenmoot

Niet als ik er ben :roll:
SD5k

Post by SD5k » Sun Nov 15, 2009 03:25

Wow, coole trailer. :) Moet ik dit doorgeven op andere sites? Je hebt best kans dat dit behoorlijk groot kan worden namelijk.
cthulhu
Active Level:
Active Level:

Post by cthulhu » Sun Nov 15, 2009 10:30

Ha...als iedereen zo waardeloos in vechtspellen is, misschien heb ik dan ook eens een kans om te winnen. Mocht het nodig zijn, dan heb ik nog wel een paar leuke AES vechtspellen liggen (bijv. Fu'un Super Tag Battle, Garou Mark of the Wolves en beide Last Blade spellen...allemaal Japanse versies by the way).
O ja, persoonlijk denk ik dat voor een eerste keer, het waarschijnlijk beter om zo'n event/ bijeenkomst redelijk kleinschalig te houden, dan kan je een beetje aanvoelen hoe het zal zijn als het een eventuele volgende keer zal worden als het grootschaliger is...o ja kleiner is ook vaak gezelliger...vind ik tenminste.
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Sun Nov 15, 2009 10:59

SD5k wrote:Wow, coole trailer. :) Moet ik dit doorgeven op andere sites? Je hebt best kans dat dit behoorlijk groot kan worden namelijk.

Thanks!, jazeker delen op andere sites !..
Image
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Sun Nov 15, 2009 11:04

cthulhu wrote:O ja, persoonlijk denk ik dat voor een eerste keer, het waarschijnlijk beter om zo'n event/ bijeenkomst redelijk kleinschalig te houden, dan kan je een beetje aanvoelen hoe het zal zijn als het een eventuele volgende keer zal worden als het grootschaliger is...o ja kleiner is ook vaak gezelliger...vind ik tenminste.

Nee , niet helemaal mee eens, dit is het tweede event voor ons, Shmups heeft behoorlijk wat gekost , absoluut geen probleem, maar het is wel de bedoeling dat het volgende event redelijk binnen de kosten blijft.
En dat kan alleen met een redelijk aantal bezoekers/deelnemers..En gezellig zal het sowieso zijn :)...
Image
cthulhu
Active Level:
Active Level:

Post by cthulhu » Sun Nov 15, 2009 13:42

rklok wrote:Nee , niet helemaal mee eens, dit is het tweede event voor ons, Shmups heeft behoorlijk wat gekost , absoluut geen probleem, maar het is wel de bedoeling dat het volgende event redelijk binnen de kosten blijft.
En dat kan alleen met een redelijk aantal bezoekers/deelnemers..En gezellig zal het sowieso zijn :)...

Dat is helemaal waar, het wordt natuurlijk vergelijkbaar met Shmups. Wordt zeker leuk.
R2-2D
Active Level:
Active Level:

Post by R2-2D » Sun Nov 15, 2009 13:45

Tof initiatief.
Ik denk als je deze post op drakenslag.com , je veel inschrijvingen gaat krijgen.

Wel beschamend dat er zoveel spelfouten zitten in vooral de character namen ! :roll:
SD5k

Post by SD5k » Sun Nov 15, 2009 13:46

rklok wrote:
SD5k wrote:Wow, coole trailer. :) Moet ik dit doorgeven op andere sites? Je hebt best kans dat dit behoorlijk groot kan worden namelijk.

Thanks!, jazeker delen op andere sites !..

Ga ik doen. Heb je al een idee welke fighters er precies gespeeld gaan worden? Als je de moderne fighters ook doet wordt het sowieso druk. Maar ook de 3S en ST scene leeft weer de laatste tijd.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sun Nov 15, 2009 18:41

Mooi initiatief weer, hoe ga je dat precies doen aangezien het toch in tegenstelling tot de shmup games een versus-event zal worden?

En inderdaad even de spelfouten uit de char's namen halen, want dat ziet er echt niet uit. En het moet druk worden!!!!!!

Scoor je nog even een Vewlix voor de nieuwere fighters?
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sun Nov 15, 2009 19:36

Mortal Combat! hahahahahaha ha.

Wordt er dit keer wel alleen op arcade sticks gespeeld ?? :twisted:

Kount me in anyways.
Image
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Sun Nov 15, 2009 19:37

Thnx people, goede kritiek , we gaan gelijk die namen aanpassen...

Het tournooi gedeelte zit ingenieus in elkaar en iedereen zal zeker genoek aan spelen toekomen.
Image
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Mon Nov 16, 2009 20:09

Mooij om te hooren
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Mon Nov 16, 2009 20:20

ruderudie wrote:Scoor je nog even een Vewlix voor de nieuwere fighters?

hmmm, heb je nog een opknappertje staan :)
Image
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Thu Dec 10, 2009 01:38

zo dus ik zie net wat shit op drakenslag.

-------------------

Als (hoofd) scheidsrechter van SHMUP Event 2009 en UFGE (Ultimate Fighting-game Event) doet het me deugd zoveel positieve reacties te lezen op de aankondiging van UFGE 2010. Event is nog ver weg, maar voor de nieuwsgierige aagjes hieronder een tipje van de sluier:

- event zal, net zoals Shmup event 2009 was, 1 groot feest zijn:
- 20 2d fighting games van de 20 meeste beroemde 2d fighting series;
- van retro tot next gen;
- minimaal 4 arcade cabinets;
- de (meeste) games worden gepeeld op arcade sticks;
- iedereen speelt elke game!;
- iedereen zal tegen iedereen een keer spelen!;
- "organisatorisch grote bende"?? Wie erbij was tijdens Shmup 2009 weet wel beter!;
- character select is random! allround champion zal echt allround champion zijn!;
- cocktails, diner, afterparty en professionele aankleding.

kortom:

Een dag waarop we de eer bewijzen aan 1 van de grootste videogame genres allertijden!

Meer informatie binnenkort op de vernieuwde website van rklok: (http://www.rklok.nl)
Op deze site binnenkort niet alleen meer info over de 2 major events van 2010 (UFGE en Shmup), maar ook info over de kleinschalige, maar niet minder spectaculaire maandelijke events.

-----------------

wel lame geen character select ramdom is net een gokkast ;P all round gaat om de game en niet welke character je krijgt.

wel nice weer 20games 20 systems en meeste op joystick. Meer info zou ook nice zijn. (welke games :twisted: )

kan ik me al inschijven voor mij en 2 homies?
Image
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Dec 10, 2009 10:18

character select is random! allround champion zal echt allround champion zijn!

Nee dank je, dit moet echt anders Ronnie.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Thu Dec 10, 2009 16:00

Ja dat kan echt niet, het moet wel op skills aankomen. Laten we er naast een leuke dag ook een competitieve dag van maken!

Ik beloof dat ik geen ryu zal selecteren bij welke sf variant dan ook ;)
SD5k

Post by SD5k » Thu Dec 10, 2009 17:32

Precies, random select is niet nodig, ik gok dat iedereen wel goed is in een paar games maar het lijkt me onmogelijk dat iemand goed is in alle games.
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Thu Dec 10, 2009 17:37

Ken wrote:character select is random! allround champion zal echt allround champion zijn!

Nee dank je, dit moet echt anders Ronnie.

Sorry , hadden we misschien ff moeten overleggen met je ;)
Image
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Dec 10, 2009 17:45

Als je random select doet ga je simpelweg voorbij aan de essentie van fighting games. Je hebt 2-3 characters die je tot in de puntjes perfectioneert en zo is het uiteindelijk als je verder komt in het toernooi ook eerlijk.

Moet je voorstellen dat je in de finale staat met SF IV en vervolgens Dan krijgt en je tegenstander Sagat. Dat is gewoon a-relaxed.
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Thu Dec 10, 2009 18:26

Ken wrote:Als je random select doet ga je simpelweg voorbij aan de essentie van fighting games. Je hebt 2-3 characters die je tot in de puntjes perfectioneert en zo is het uiteindelijk als je verder komt in het toernooi ook eerlijk.

Moet je voorstellen dat je in de finale staat met SF IV en vervolgens Dan krijgt en je tegenstander Sagat. Dat is gewoon a-relaxed.

Details, details, Ik denk dat je een beetje voorbij gaat aan de essentie van het event, je zou ook kunnen stranden op een game als "Yie ar Kungfu"op de MSX :):)
Image
Post Reply