nl sega mag
Een leuk initiatief, maar de pessimist in mij denkt dat dit magazine maar een kort leven beschoren zal zijn. Er staat niet duidelijk op de site dat dit een nieuw maandblad gaat worden, maar alles duidt er wel op. De verkoop van bladen gaat de laatste jaren hard achteruit volgensmij en om dan aan te komen met een SEGA-only blad is wel erg gewaagd. Ik wens ze in ieder geval alle succes maar een online magazine in de vorm van een downloadbare pdf heeft denk ik een grotere kans van slagen.
Zijn er hier nog forumleden die meewerken aan het blad trouwens? Ik meende dat Robert altijd wel actief was bij SegaOnline?`
Zijn er hier nog forumleden die meewerken aan het blad trouwens? Ik meende dat Robert altijd wel actief was bij SegaOnline?`
Derek wrote:Een leuk initiatief, maar de pessimist in mij denkt dat dit magazine maar een kort leven beschoren zal zijn. Er staat niet duidelijk op de site dat dit een nieuw maandblad gaat worden, maar alles duidt er wel op. De verkoop van bladen gaat de laatste jaren hard achteruit volgensmij en om dan aan te komen met een SEGA-only blad is wel erg gewaagd. Ik wens ze in ieder geval alle succes maar een online magazine in de vorm van een downloadbare pdf heeft denk ik een grotere kans van slagen.
het is gratis!
ik heb er 1 hier liggen en ik ben blij verrast.
Robert is idd 1 vd stuwende krachten.
respect voor dit initiatief van SEGA liefhebbers, hoe het ook verder loopt!

R2-2D wrote:... Ze brengen alleen nog maar crappy games uit.
Vooral voor de nostalgische sega fanboys.
Bedoel je dat ze alleen nog maar games uitbrengen voor de nostalgische sega fanboys?
Of dat de nostalgische sega fanboys alleen maar crappy games willen hebben?
Of dat ze voor de nostalgische sega fanboys geen goede games meer uitbrengen?
Anyway, er schijnt weer een 2D Sonic onderweg te zijn, ik weet niet voor welk platform. En 2D en Sonic is als Yin en Yan, hoort gewoon bij elkaar.
pooyan wrote:R2-2D wrote:... Ze brengen alleen nog maar crappy games uit.
Bedoel je dat ze alleen nog maar games uitbrengen voor de nostalgische sega fanboys?
Of dat de nostalgische sega fanboys alleen maar crappy games willen hebben?
Of dat ze voor de nostalgische sega fanboys geen goede games meer uitbrengen?

hear hear!
SD5k wrote:R2-2D wrote:Sega is toch echt niet meer wat het ooit geweest is..
Ze brengen alleen nog maar crappy games uit.
Eh.. Bayonetta..?
Wou ik ook net zeggen, sega maakt echt wel nieuwe games en lekker on the edge. Bayonetta schijnt een mooi voorbeeld te zijn en heeft een perfect Famitsu score. (Ik heb alleen de demo gespeeld en vond het een stuk leuker dan de devil may cry demo.)
Yakuza serries is ook erg nice.
Het blad zou leuk kunnen zijn, vooral gratis. Maar zoals andere zeggen mischien beter in pdf format, lekker milieu bewust en ook handig voor e-readers die wel kleur hebben en pdf aankunnen.

@ZiEk:
Een digitaal (pdf) magazine maken en deze online distribueren bied weinig meerwaarde ten opzichte van gewoon de content te plaatsen (en vorm te geven) op de huidige SegaOnline website.
Voor alle duidelijkheid SegaOnline magazine is een tijdschrift wat af-en-toe als de gelegenheid zich voordoet wordt uitgegeven. Dus geen harde data per editie. We maken alleen een nieuwe als er voldoende nieuws/content is om over te schrijven én als we een mooi distributie platform hebben voor die betreffende uitgave.
Trouwens wie interesse heeft in het magazine, stuur me even een PM.
Een digitaal (pdf) magazine maken en deze online distribueren bied weinig meerwaarde ten opzichte van gewoon de content te plaatsen (en vorm te geven) op de huidige SegaOnline website.
Voor alle duidelijkheid SegaOnline magazine is een tijdschrift wat af-en-toe als de gelegenheid zich voordoet wordt uitgegeven. Dus geen harde data per editie. We maken alleen een nieuwe als er voldoende nieuws/content is om over te schrijven én als we een mooi distributie platform hebben voor die betreffende uitgave.
Trouwens wie interesse heeft in het magazine, stuur me even een PM.
S-E-G-A