ZiEk's Game Hoekje.
Sticks
Nieuwe gear!
Neo-Gen Sanwa Buttons Mod
SF4TE Party.
In een dag gekocht en gemod.
Nog ff sparen voor ultimate Gouki mod.
Neo-Gen Sanwa Buttons Mod

SF4TE Party.

In een dag gekocht en gemod.
Nog ff sparen voor ultimate Gouki mod.

Mee eens, het enige dat kan is de rode meshball, de rest ziet er idd veel te rommelig uit, ook omdat er verschillende kleuren rood zijn. Zo ziet het er althans op de foto uit, alsof sommige meer naar oranje neigen.
De Neo stick met die groene knoppen is regelrechte mishandeling hehe, maar ja als jij het cool vind en er plezier mee hebt, is dat hetgeen dat telt. Veel plezier ermee!
De Neo stick met die groene knoppen is regelrechte mishandeling hehe, maar ja als jij het cool vind en er plezier mee hebt, is dat hetgeen dat telt. Veel plezier ermee!

het is de eerste test en ja smaken verschillen.
Neo stick met sanwa buttons is gewoon beter en reageert senller.
die onderste laa g knoppen gaat ook veranderd worden, ik hou er wel van, gekleured ring en verder zwart en er komt ook andere art onder die meer bij het idee van de knoppen past. Die witte knoppen vind ik persoonelijk echt te lelijkt en saai.
Het is ook inderdaad de overgaang van oranje, vermilion rood.
Neo stick met sanwa buttons is gewoon beter en reageert senller.
die onderste laa g knoppen gaat ook veranderd worden, ik hou er wel van, gekleured ring en verder zwart en er komt ook andere art onder die meer bij het idee van de knoppen past. Die witte knoppen vind ik persoonelijk echt te lelijkt en saai.
Het is ook inderdaad de overgaang van oranje, vermilion rood.

- Beatmaster-P
- Active Level:
Wow die kleur van je bubble tops slaat ook nergens op, had je netzo goed die ballen ook wit kunnen maken. Misschien komt het door je foto maar in zie weinig samenhang erin echt aan de saai kant.
Ik bedoel maak een keuze, candy kleuren of witte kleuren voor je CP. Ziet er gewoon cheap uit net als mijn zooitje knoppen op me stick, maar die ga ik nog afmaken
Alsnog ik denk dat me smaak en kijk erop anders is dan jullie.
Ik bedoel maak een keuze, candy kleuren of witte kleuren voor je CP. Ziet er gewoon cheap uit net als mijn zooitje knoppen op me stick, maar die ga ik nog afmaken

Alsnog ik denk dat me smaak en kijk erop anders is dan jullie.

- Trailblazer
- Active Level:
Bestaan er ook vleeskleurige ballen voor op je cab? Ik bedoel als de discussie gaat om witte of groene ballen, zou ik zeggen; liever allebei niet... 

All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
Ik heb ook witte ballen, maar ik vind de groene bubble tops juist perfect staan bij het wit/groene thema van de NAC. Samenhang is juist prima. Aangezien dat ding praktisch in mijn woonkamer staat ga ik zeker geen roze en groene knoppen gebruiken. Kwestie van smaak, ieder zijn ding. En ieder zijn ballen Trailblazer, wees er zuinig op....
ruderudie wrote:maar ik vind de groene bubble tops juist perfect staan bij het wit/groene thema van de NAC. Samenhang is juist prima.
Mee eens, goeie blend, dus begrijp jou kritiek niet helemaal ziek, iedereen ziet toch dat het fluor groen als een groene draad

oh man dacht niet dat het zo erg aan toe ging hier, zwak ? flames?
Die bubble groet is duidelijk anders dan de cab zelf, anders check ff je ogen.
En dat witte blijft saai en ongeïnspireerd, past echt niet bij die bubble neon.
Deze plaatjes geven en goed voorbeeld van kleurgebruik die bij de stijl van de cab past.
hoe zwak is het om met z'n tweetjes tegen mij te gaan ?
duidelijk dat ik jullie smaak niet heb, heb het al 3 keer gezegd en alsnog zeiken.
Ik geef gewoon mijn mening.
----------------------------------------------------------
Beatmaster-P: Die stick is mad sweet, reageert echt super snel, is wel ff wennen met die gevoeligheid. Het gewicht is ook mooie, zit echt stevig op me schoot als ik sf4 speel. Moet nog ff sparen om verder te custumizen, maar deze stick wordt echt me ultime Akuma stick

Die bubble groet is duidelijk anders dan de cab zelf, anders check ff je ogen.
En dat witte blijft saai en ongeïnspireerd, past echt niet bij die bubble neon.

Deze plaatjes geven en goed voorbeeld van kleurgebruik die bij de stijl van de cab past.
hoe zwak is het om met z'n tweetjes tegen mij te gaan ?
duidelijk dat ik jullie smaak niet heb, heb het al 3 keer gezegd en alsnog zeiken.
Ik geef gewoon mijn mening.
----------------------------------------------------------
Beatmaster-P: Die stick is mad sweet, reageert echt super snel, is wel ff wennen met die gevoeligheid. Het gewicht is ook mooie, zit echt stevig op me schoot als ik sf4 speel. Moet nog ff sparen om verder te custumizen, maar deze stick wordt echt me ultime Akuma stick

- Trailblazer
- Active Level:
Bedoel de stick custom maken in de stijl van SF4 akuma, dit omdat die character me favoriete is van het spel en het meeste mee speel.
Wat er nog mist aan die stick is meer evil uitstralen, die witte zij flappen moeten zwart worden, final choice van knoppen maken, custom artwork, plexi erop en het liefs een custom washer. Lekker dark en vurig als ie af is.
Going to the darkside!
Wat er nog mist aan die stick is meer evil uitstralen, die witte zij flappen moeten zwart worden, final choice van knoppen maken, custom artwork, plexi erop en het liefs een custom washer. Lekker dark en vurig als ie af is.
Going to the darkside!

Ik quote Rob aka Pat70 toen hij de buttons en bubble top voor het eerst zag:
" Wow man, dat past echt helemaal bij de stijl van de cab". En Rob is cool, dus hij zal wel gelijk hebben....
En het is trouwens allemaal 1 grote grap vriend Ziek, maak je niet druk om zoiets als kleuren van knoppen. Maar ik meende wel dat ik je nieuwe buttons lelijk vind. Meningen mogen gegeven worden, tegengas eveneens, dit is niet voor niks een forum.
" Wow man, dat past echt helemaal bij de stijl van de cab". En Rob is cool, dus hij zal wel gelijk hebben....
En het is trouwens allemaal 1 grote grap vriend Ziek, maak je niet druk om zoiets als kleuren van knoppen. Maar ik meende wel dat ik je nieuwe buttons lelijk vind. Meningen mogen gegeven worden, tegengas eveneens, dit is niet voor niks een forum.
ja helemaal een met je laatste stukje en nee ik had het niet door dat het een grap was. ik ga van nature overal op in lol.
Tja je had het wel kunnen weten dat ik het niet mooi zou vinden op je cab, niet voor niets dat ik die witte knoppen zo snel mogelijk uit die stick heb gehaald.
Meningen zijn zeker welkom, spelletjes mag je wel wat duidelijker over zijn op een game forum
Tja je had het wel kunnen weten dat ik het niet mooi zou vinden op je cab, niet voor niets dat ik die witte knoppen zo snel mogelijk uit die stick heb gehaald.
Meningen zijn zeker welkom, spelletjes mag je wel wat duidelijker over zijn op een game forum

hahahha ja die neo hori stick heb ik ook geraped ;P hou me maar goed uit de buurt ervan lol. die originele grijze buttons zijn ook beetje raar en van lage kwaliteit, beter om sanwas erin te doen, saaie black dark hai hebben ze ook. Zelf zou ik het meer bijpassend maken met je start en select knoppen, die kan je niet zomaar veranderen.
ja al die zweterige vleeskleurige ballen met harde sticks, heh wil er niet op in gaan. Maar je kan overal wel een gat inboren.
ja al die zweterige vleeskleurige ballen met harde sticks, heh wil er niet op in gaan. Maar je kan overal wel een gat inboren.