Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Trailblazer
- Active Level:

Hi vandaag mn AES ontvangen

uit Japan alleen zit er enkel een originele AV output bij. Enkel MONO geluid derhalve want alleen witte kabel.
Mijn vraag: kan ik een normale DIN 8 kabel met stereo aanschaffen of heb ik een specifieke kabel nodig?
Thx!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
-
Baki
- Active Level:

Volgens mij hebben ze bij Foregames nog originele SNK scartkabels. Mail ze even zou ik zeggen waren niet zo gek duur als ik het me goed herinner.
-
Ken
- Active Level:

-
Even moved naar Old School forum, FAQ is meer voor handleiding-ahtige dingen dan normale vragen zeg maar...
-
Trailblazer
- Active Level:

Ok prima, no probs

!
Begrijp ovrgns dat Stereo sound toch via de headphones socket moet komen trwns.. Solved heb een av --> stereo 3,5 mm jack gekocht en nu heb ik stereo via de headphone aansluiting. Neo Geo - me; 0-1.
Maar bij Foregames deze zaterdag tweede gebruikte game vd helft vd prijs!!!!!
Benieuwd of dat ook voor AES games geldt!! Dan ben ik erbij nl.! Vorige week weer eens geweest en mooie games alleen te duur daar!!!
Last edited by
Trailblazer on Thu Aug 06, 2009 21:14, edited 1 time in total.
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
-
R-Type
Voor AES moet je gewoon eBay opgaan.
Laatst nog Samurai Shodown 3 voor 40 gescoord, en KOF99 voor 55.
-
Trailblazer
- Active Level:

R-Type wrote:Voor AES moet je gewoon eBay opgaan.
Laatst nog Samurai Shodown 3 voor 40 gescoord, en KOF99 voor 55.
Yup, me too; ss1 voor 15 euro gekocht, kof 98 voor 60, ff special 15. Coming AoF 1 en 2 voor 18 p/s en fighters history dynamite v 23.
Errug fijne prijzen aangezien sommige ook tegen het extreme zijn

(wist ik natuurlijk al lang). Wanneer gaan die prijzen nu eindelijk eens dalen (en hoezo kunstmatige commercie

).
Weet niet wat jullie ervan vinden....maar bijv. Overtop, Garou, MS etc...
Oh ja en sale bij foregames geldt niet voor NG - flauw hoor
Bleeeeeeeeeeeeeeeeh
-
ruderudie
- Active Level:

Hey brother, nogmaals congrats met de AES. De prijzen van AES games zijn trouwens echt al in een vrije val geraakt de afgelopen jaren. Vooral sinds de SNK collection edities zijn verschenen op de verschillende platforms zijn veel games sterk in prijs gedaald. Veel mensen op NG hebben hier al lange tirades over gehouden, maar het wordt echt alleen maar goedkoper. Real Bout 2 is denk ik al gehalveerd sinds een jaar of 2. Instap om een mooie AES collectie op te bouwen op dit moment is echt goed.
Natuurlijk blijven de klassiek dure games ongeveer op hetzelfde niveau, maar op den duur ga je toch een cab kopen met een MVS bordje, en dan koop je alles voor een appel en en ei. Helaas is het nu wel zo dat de aanmaak van MVS shockboxes gestaakt is, dus als de huidige stacks op zijn ben je weer blij met je AES collectie. Het blijft toch allemaal zijn eigen charme houden en eigenlijk is alles waar SNK op staat de moeite waard om in huis te halen.
Ik denk ook dat wij de fighterspirit en de liefde voor SNK hier een beetje hoog moeten houden, want het ziet er de laatste tijd sterk naar uit dat er dagelijks nieuwe CAVE fanboys worden geboren hier

.
-
Trailblazer
- Active Level:

Ja oude SNK liefde roest niet! Harde rauwe games, veel Japans gelul, games in grote shockboxes heerlijk. De prijzen zijn idd wel wat terug gelopen laatste tijd. Daarbij komt dat direct uit Japan halen toch the cheapest way blijft denk ik. Vandaag even SS3 opgehaald overigens zijn ze bij Foregames toch zo aardig geweest om een gratis game te geven bij aankoop. Dus meteen ff Zelda vd wii meegetrokken ad EUR 43.
Ja die cab die komt er alleen niet nu

De ruimte heb ik wel maar ajaj denk dat vriendinlief me aanziet komen. Kan nu al een museum beginnen hier....
Tja en CAVE, gotta love it...
-
R-Type
Gelukkig doen de latere, en duurdere, AES games mij veel minder. Dat is voor mij fake nostalgie. AES heb ik bewust gevolgd vanaf 1991 tot 1996 ofzo. Speelde ze altijd wel in de amusementhallen. Eigenlijk totdat de 16 bit generatie uitstierf.
Dus met andere woorden, de games die ik het liefst wil hebben zijn ook het goedkoopst. Ik heb wel Last Blade en KOF 2000 enzo... maar ik heb veel meer met pak em beet Soccer Brawl, FF3 en Burning Fight.
-
ruderudie
- Active Level:

Ja zelf ben ik redelijk leip van de real bout serie, omdat dat gewoon de beste fightinggames op de neo zijn. Maar inderdaad, als ik FF special zie en vooral hoor dan doet het me qua nostalgie meer.
-
Trailblazer
- Active Level:

Als ik AoF speel op de aes ruik ik altijd de geur van arcadehallen......
Laatste gespeeld is Last Blade.......Zalig. Juwweeltje op zich zowel de shameplay als de storyline en graphics.