[TK/TR] Games (PSP, Gamecube, PS3 etc.) en andere dingen

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Muzzle

Post by Muzzle » Thu Jul 02, 2009 12:29

Psykick wrote:Ik laat Ken hier nog wel over terugkomen, want ik kan niet eens de forum rules vinden :roll:
Vooralsnog is het niet verboden, maar aangezien het op de meeste fora zo werkt, dacht ik me te herinneren dat het bij ons ook zo was....
Anyway het is voor de meeste duidelijk hoe jou te benaderen mochten ze iets willen hebben, iig cker geen biedingen in het topic zelf.

Ok ;). Vanavond ga ik je boek mooi inpakken trouwens en morgen breng ik het naar het postkantoor :). Laat nog even weten wat je ervan vindt als je het binnen hebt!
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Jul 02, 2009 16:07

Dat krijg je er van als je geen prijzen meld.

Dan kun je gewoon een PM sturen dat je het boekt wilt kopen zoals Psykick dus deed. Volgens mij is het dan niet meer dan logisch dat diegene em krijgt.
Muzzle

Post by Muzzle » Thu Jul 02, 2009 16:15

Ken wrote:Dat krijg je er van als je geen prijzen meld.

Dan kun je gewoon een PM sturen dat je het boekt wilt kopen zoals Psykick dus deed. Volgens mij is het dan niet meer dan logisch dat diegene em krijgt.

Het is inmiddels al opgelost, Psykick krijgt het boek ook :-).

Heb je de foto's gezien die ik voor je gepost heb van de soundtracks op pagina 1?

Ik zal er gelijk een prijs bijzetten voor je ;). 30 euro voor beide soundtracks samen. Dan betaal ik de verzendkosten. Afhalen/brengen gaat op het moment even niet, vandaar dat ik het verzenden dan wel wil betalen.
Muzzle

Post by Muzzle » Mon Jul 06, 2009 13:35

Kick.

Nog mensen met interesse? Ik laat het nog 1 dag staan ongeveer, daarna ga ik alles op Ebay/Marktplaats zetten.
Muzzle

Post by Muzzle » Sun Aug 16, 2009 16:51

UPDATE! En kick!
Muzzle

Post by Muzzle » Fri Aug 28, 2009 10:31

Paar dingen verkocht, KICK!

Niemand hier interesse in de SF soundtracks en het SF Zero 2 boek?
Post Reply