gunfrontier uit met goede einde
shadow hedgehog 100% uit ook in expert mode
kingdom hearts 100% uit level 99
ik ben met gradius 3 begonnen voor de playstation 2 .Gradius 4 was aardig makkelijk behalve organische level was best moeilijk. En gunwall was ookwel pittig al tijdje geleden uitgespeeld
ik dacht het effe gauw binnen een week uit te spelen .Ik speelde gradius 3 toen ik nog 12 /13 was kwam toen tot stage 3 op de snes.Inmiddels zijn mijn shmupskills verbeterd dus zag alles als gemakkelijk .De eerste level kon ik nog wel doorheen komen zonder dood te gaan .Maar ik merkte al gauw dat deze versie veel moeilijker was dan de snes versie .
Maar de 2de stage XD. Op de snes kwam ik hier altijd gemakkelijk doorheen .Hier krijg je de bubbels niet optijd stuk dus moet allemaal moeilijk ontwijk manoeuvres uitvoeren.En de eindbaas van stage 2 is op de snes zo verslagen nog makkelijker dan de eerste .Hier is die een stuk moeilijker .
Nu eindelijk in stage 3 gekomen .Midden stuk was ook best moeilijk van stage 3 .Maar bij de eindbaas zit ik nu al 3 dagen vast, imiddels al 100x geprobeerd .Kan de laser aanval perfect ontwijken .Maar als die als een gek begint te schieten zonder slowdowns. Me record is dat het me 1x gelukt is om in leven te blijven tot de core rood is en toen sloot die.Ik vind jammer ik hem toen niet verslagen had aangezien ik het aardig zat begin te worden
http://www.youtube.com/user/Bill307#p/s ... vZoZQxOHwc
mischien moet ik toch vanaf checkpoint midden starten met wat meer options(inplaats van 1 met laser) heb .Moet dan wel weer door dat moeilijke middenstuk(4:26 van video) .