ElPancho's games n stuff
S913 wrote:…………… Wanneer was je ookalweer aan deze verzameling begonnen?
Nog geen jaar geleden

ruderudie wrote:Super setup Onno, nu de kamer nog wat pimpen en je bent klaar. En natuurlijk nog een flipper erbij voor de liefhebbers
Komen wat posters van YAJ aan (als mijn CPO ein-de-lijk eens arriveert) laat ik ze overkomen. Het zijn Ibara, Deathsmiles -stairs- en DDP BL.
Flippers komen ook zeker goed. Black Knight staat bij de monteur/restaurateur en ik hoop Funhouse nog dit jaar te kunnen ophalen.
almighty wrote:nice Onno, nu de boel nog een beetje pimpen. (posters etc.)
Na deze pictures best zin om Espgaluda te spelen, wat een vette game is dat!Wanneer mag ik langskomen

Team 15 kHz
Ah, de man kent zijn klassiekers
De illusive BK met magna save, yes, dat is hem.
Met prima speelveld, nos inserts en plastics.
Mijn broer heeft een hele mint BK, maar die is erg van de pinballs, heeft wel meer special sh*t (oa Hotdogging en ik geloof dat midevil madness, Voltaire en Indiana Jones er ook aankomen)

De illusive BK met magna save, yes, dat is hem.
Met prima speelveld, nos inserts en plastics.
Mijn broer heeft een hele mint BK, maar die is erg van de pinballs, heeft wel meer special sh*t (oa Hotdogging en ik geloof dat midevil madness, Voltaire en Indiana Jones er ook aankomen)
Team 15 kHz
OH MAN!!! Wat een geld heb ik daar in mijn diensttijd (voor de jongere onder ons, dat was een verplicht jaartje van je leven voor het land) ingegooid zeg... En nog wordt ik soms wakker met de muziek "Ohhooooooo Superblackknight!" ... of sla ik nu door?
Ik zou daar graag ooit nog een keertje op spelen... maar dan doe ik wel een luier om tegen het lekken... De hele Williams serie is echt de bom met de Gottlieb serie als goede tweede!
Daarnaast... als je ooit nog een BK kast tegen komt... please.. let me know.. so I can die happy!
Ik zou daar graag ooit nog een keertje op spelen... maar dan doe ik wel een luier om tegen het lekken... De hele Williams serie is echt de bom met de Gottlieb serie als goede tweede!
Daarnaast... als je ooit nog een BK kast tegen komt... please.. let me know.. so I can die happy!

Last edited by Drifter on Mon May 25, 2009 12:26, edited 1 time in total.
lol ... Ik zie in de nabije toekomst een uitbouw aan Addy's shitshed komen
(En ik vermoed dat je plafond eruit moet
)
Ik was meer van de latere generatie pinballs (nadat ik een beetje uitgekeken was op de cabs), mijn all-time favourite:
http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=2579

(En ik vermoed dat je plafond eruit moet

Ik was meer van de latere generatie pinballs (nadat ik een beetje uitgekeken was op de cabs), mijn all-time favourite:
http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=2579
When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
Gewoon doen, kinderbescherming is er om weg te sturen
Als ik een BK zie dan zal ik je meteen pm-en. Mijn broer heeft hele goede connecties.
Kasten die nooit marktplaats halen, dan zijn ze al weer aan een andere verzamelaar in dat kringetje verkocht.
Atm zit daar geen BK iirc. Moeilijkheid is altijd het speelveld.
BK is altijd he-le-maal kapot gespeeld en dat zie je (helaas te vaak) aan het speelveld.
Zelf zijn we ruim 4 jaar bezig geweest voor 2 BK's. Losweken bij de vorige eigenaren is uiteindelijk gelukt.

Als ik een BK zie dan zal ik je meteen pm-en. Mijn broer heeft hele goede connecties.
Kasten die nooit marktplaats halen, dan zijn ze al weer aan een andere verzamelaar in dat kringetje verkocht.
Atm zit daar geen BK iirc. Moeilijkheid is altijd het speelveld.
BK is altijd he-le-maal kapot gespeeld en dat zie je (helaas te vaak) aan het speelveld.
Zelf zijn we ruim 4 jaar bezig geweest voor 2 BK's. Losweken bij de vorige eigenaren is uiteindelijk gelukt.
Team 15 kHz

Naar boven slepen is geregeld, ding gaat in 3-en.

Ik zal eens vragen of ze bezig zijn met een BK daar. Ik zag nl wel een te restaureren BK staan, maar daar moet echt een hoop aan gebeuren

En daar nemen die gasten rustig (jaren) de tijd voor. Anders introduceer ik je een keer daar. Weer iemand die een BK wil, ze zullen er niet van staan te kijken

Jammer dat ik niet eerder wist van je BK-wens, ik was er nl. afgel. vrijdag voor een toernooitje.
En heb mijn oog laten vallen op die mint Xenon die ze hadden *insert kwijl smiley*
Team 15 kHz
Cheers Onno, ziet er gelikt uit man
Zeker een 'must have' in de cave collectie en deze hoort daar zeker bij!
Ook nog mooi met de behuizing etc., hou wel rekening dat bij deze print soms de batterij kan lekken dus check dat even
Zou zonde zijn toch? want ik lees dat daar best wel eens klachten over op andere forums etc.
Deze schijnt namelijk vlak bij een belangrijke chip te zitten, iets waar ze niet echt over nagedacht hebben.
Maar niet onbelangrijk, geniet ervan!

Zeker een 'must have' in de cave collectie en deze hoort daar zeker bij!
Ook nog mooi met de behuizing etc., hou wel rekening dat bij deze print soms de batterij kan lekken dus check dat even

Zou zonde zijn toch? want ik lees dat daar best wel eens klachten over op andere forums etc.
Deze schijnt namelijk vlak bij een belangrijke chip te zitten, iets waar ze niet echt over nagedacht hebben.
Maar niet onbelangrijk, geniet ervan!