blazblue en mamorukun - de moeite waard?
blazblue en mamorukun - de moeite waard?
Deze games komen binnenkort uit op de 360 (J). Zijn ze de moeite waard?
De Japanse versie van BlazBlu is trouwens 100% engels, tenminste als je de 360 op Engels ingesteld hebt.
Nu zal ik wel raar aangekeken wordt maar; ik vind het spel echt niks aan. De karakters bewegen erg langzaam en is me te Japans (hoge kleine kinder stemmetjes etc). Maar goed ieder zijn ding natuurlijk. Grafisch ziet de game er wel prachtig uit; daar deel ik wel de mening van andere mee
Nu zal ik wel raar aangekeken wordt maar; ik vind het spel echt niks aan. De karakters bewegen erg langzaam en is me te Japans (hoge kleine kinder stemmetjes etc). Maar goed ieder zijn ding natuurlijk. Grafisch ziet de game er wel prachtig uit; daar deel ik wel de mening van andere mee

S-E-G-A 

Ik vind het spel helemaal geweldig, beter dan SFIV waarschijnlijk. SFIV had op een of andere manier geen staying power, ik speel hem allang niet meer. Waarschijnlijk omdat het uiteindelijk de ever same old lineup is en de schandalige overkill aan shoto hadoukens en shoryukens.
BlazBlue voelt echt als nieuw. Heeft maar 12 karakters, maar de verschillen zijn immens. Zelfs de super meters verschillen. Die Hakumen heeft een autocharge, maar zijn specials drainen ook al meter.
Heb de Limited Edition en de Tutorial BR disc is echt heel vet. De OST is ook niet mis. Ik probeer Jin Kisaragi te mainen, een aantal tutorial combo's heb ik al down. BlazBlue is ook echt 2d, niet faux als SFIV. Dit is zoals het hoort.
PAL 360 is trouwens fucked, de US/JP versie werken wel op elkaar maar niet op de PAL consoles en game komt waarschijnlijk niet naar Europa. Nou ja, blij dat ik een Ps3 heb.
BlazBlue voelt echt als nieuw. Heeft maar 12 karakters, maar de verschillen zijn immens. Zelfs de super meters verschillen. Die Hakumen heeft een autocharge, maar zijn specials drainen ook al meter.
Heb de Limited Edition en de Tutorial BR disc is echt heel vet. De OST is ook niet mis. Ik probeer Jin Kisaragi te mainen, een aantal tutorial combo's heb ik al down. BlazBlue is ook echt 2d, niet faux als SFIV. Dit is zoals het hoort.
PAL 360 is trouwens fucked, de US/JP versie werken wel op elkaar maar niet op de PAL consoles en game komt waarschijnlijk niet naar Europa. Nou ja, blij dat ik een Ps3 heb.
Iemand hier die de US/JP PS3 versie van BlazBlue heeft en mij kan vertellen of het online een beetje lekker speelt, zonder lag? Meen eens gehoord te hebben dat imports wel eens slecht te spelen zijn online, met veel lag. Mocht dit geen probleem zijn dan koop ik binnenkort de US versie. Anders is het maar wachten op een (mogelijke?) PAL release.
http://www.consoleshop.nl/product/75496 ... r-ps3.html
Voor de mensen die geen zin hebben om te importeren.
Voor de mensen die geen zin hebben om te importeren.
Heb ondertussen de US LE op marktplaats kunnen scoren voor een redelijke prijs. De verkoper meende een nieuwe JRPG gescoord te hebben, maar kwam wat bedrogen uit na de game opgestart te hebben. Wist niet dat games tegenwoordig ook al op hun cover uitgekozen worden...
Heb 'em nog niet kunnen spelen. Zal in de loop van volgende week wel een keer online te vinden zijn.
Heb 'em nog niet kunnen spelen. Zal in de loop van volgende week wel een keer online te vinden zijn.