Hori Neo fighting stick probleempje
Hori Neo fighting stick probleempje
Vandaag weer eens de neo cd aangesloten, helaas kwam ik er achter dat de C button van mijn Hori stick niet meer werkt. Wie heeft hier veel verstand van? Ik heb hem al open gedraaid, alles lijkt nog steeds goed vast te zitten. Er is verder in de tussentijd ook niks mee gebeurd.
Ziet de stick er van binnen zo uit?
De knoppen zitten op de PCB gesoldeerd.
En zo ja, welke knop doet het niet meer? Een knop onder het losse PCBtje, of juist eentje onder de PCB met het IC?
Als het een knop onder de losse PCB is, kun je eenvoudig op de flatcable meten of de knop nog wel 'registreert' als je 'm indrukt.

De knoppen zitten op de PCB gesoldeerd.
En zo ja, welke knop doet het niet meer? Een knop onder het losse PCBtje, of juist eentje onder de PCB met het IC?
Als het een knop onder de losse PCB is, kun je eenvoudig op de flatcable meten of de knop nog wel 'registreert' als je 'm indrukt.
Als je aan de contacten op de knop meet, en de knop werkt (indrukken knop zet de twee aansluitingen met elkaar in verbinding), maar aan de corresponderende aansluitingen op de flatcable meet je iets anders, kan het zijn dat de soldeerpunten op het PCBtje niet goed meer zijn..
Weet niet waar je woont; als het niet te ver weg is, kunnen we misschien ff afspreken ergens. Ik kan je er wel mee helpen. PM me anders maar ff..
Weet niet waar je woont; als het niet te ver weg is, kunnen we misschien ff afspreken ergens. Ik kan je er wel mee helpen. PM me anders maar ff..