Ik zal mezelf meteen even grondig voorstellen: Ik ben Arjan, 35 jaar. Ik ben getrouwd en heb twee kinderen (jongen van 2, meisje van 0,1).
Ik ben al erg lang gamefanaat; Begonnen op de VIC-20, daarna van mijn spaargeld een C16 gekocht (met een 1551 floppy drive, iets waar je nu een rib voor moet inleveren als je een mint-condition exemplaar zoekt). Toen overgestapt naar de C64, gevolgd door de MSX.
Met de MSX ben ik een hele tijd zoet geweest. Van de 8255 naar de 8280. Uiteindelijk een Panasonic FS-A1GT Turbo-R gekocht. Mooie machines, aparte games met een aparte sfeer. Ben nog steeds gecharmeerd van de alles rond MSX.
Na het MSX tijdperk ben ik overgestapt naar consoles. SEGA Master System, Megadrive, SNES, en.. Neo Geo. Gekocht bij wat toen GameWorld heette in Rotterdam. 1500 gulden, met Last Resort erbij a 400 gulden..

Ik heb het gamen nooit los kunnen laten, en heb dan ook een redelijke verzameling MSX, consoles en spellen staan (Heb van veel machines meerdere exemplaren staan): MSX NMS 8255, MSX NMS 8280, MSX Panasonic FS-A1GT, Megadrive, Dreamcast, Playstation 1, Playstation 2, Playstation 3, XBOX, XBOX360, PC Engine, Neo Geo AES, Neo Geo CD, Neo Geo CDZ, Atari Lynx, GP32, SNES, PSP, Nintendo DS, Nintendo DSi, Nintendo Gameboy Advance, Neo Geo Pocket Color, Nintendo Wii, Bandai Playdia, Sega Gamegear, C16, C64. En zo nog wel het 1 en ander..

Arcade gaming is iets waar ik jaar of 5 geleden mee ben begonnen, qua verzamelen. Ik was natuurlijk vaak in de speelhal te vinden vroeger. All Time favorites: Afterburner (kreeg ik met 1 gulden helemaal rond), Thunderblade, OutRun, TNMT, Moonwalker, Silent Scope, en alles waar Neo Geo bij staat

Mijn huidige verzameling Arcade stuff: Mooi compact 'Rene Pierre' cabinet (omgebouwd om JAMMA, MVS en JVS (NAOMI) te kunnen doen). Meerdere PCBs zoals Virtua Fighter 3, R-Type II, Choplifter, Arkanoid, Salamander 2. Daarnaast een NAOMI 2 + GDROM, en aantal MVS Mobo's (1 en 2 slots). MVS games o.a.: Last Resort, Pulstar, Blazing Star, KOF95, Cyber Lip, Puzzle Bobble. Zou in de nabije toekomst graag een Candy cab of een Naomi Uni aanschaffen.
Zit nu vooral te rommelen met m'n Naomi2 (netjes inbouwen in een cab die eigenlijk te klein is voor een Naomi), en beleef daar een hoop plezier aan.
Ben nu al blij dat ik Nozomi gevonden heb; ik heb de laatste tijd aardig wat posts gelezen. Dank voor het activeren van mijn account, Ken