sega naomi forum :
Heb een gezeik met gilles54,heb vaker met em gehandeld maar goed dit is voor het eerst.Ik had een paar gsm toestellen te koop en had met iemand anders ook een ruil deal ,gilles zijn telefoon opgestuurd ,en die van die andere persoon ook. Die ander heeft zijn telefoons binnen gehad. Oke zat een fout toestell tussen de verkeerde kleur, en niet netjes maar hij vond het goed zo. Ik zei al nee dat was niet de deal dus ik nieuwe covers besteld in de naar zijn keuze kleur, die ik nog na ga sturen .Hier komt het rare, gilles zegt dat i nooit mijn telefoon heeft ontvangen. Heb een track en trace of een verzekerings nummer omdat i verzekerd is , maar niks te traceren. Ik dus met tnt in gesprek, een heel formulier ingevuld etc etc en met de info dat ik binnen 3 maanden wat hoor.Gilles zegt daar in tegen van jij hebt nooit wat opgestuurd je liegt etc etc dus meneer drijgt met ik geef je een kut rep op alle sites etc etc. Dus waneer ik zeg prima doe maar en ik zet mezelf in het scam forum zodat iedereen het kan zien ,verwijdert i mijn topic. En zegt i jah zo hoeft het ook niet en miss doe ik wel overdreven , ik zeg tegen hem weetje ik stuur nog wel een telefoon ,maar ik vertrouwde het al niet.Heb em niks gestuurd om te kijken of het pakket alsnog binnen kwam,volgens hem nooit aangekomen wat miss ook echt kloppen. Het pakket is verstuurd op 29 april woensdag dag voor koninginnedag,papier van verzending aanwezig priorty mail. Vervolgens zegt i stuur mijn pakket maar terug dus ik zeg prima geen zin meer in jou gezeik , maar goed een week of 1,5 gaat voorbij want ik zit midden in een verhuizing etc etc .Inderdaad had het al kunnen doen maar goed ,praat i over dat ik met iedereen slecht handel en iedereen waar die mee praat heeft slecht over mij te praten .Dat is wel appart als in nergens een bad feedback heb ,ook niet op sega naomi.com forum topic feedback.Zo jah wil ik dat ook wel eens van jullie weten , ik moest even mijn hart luchten en de vraag wat ik hier mee aan moet. Ik stuur gilles zijn artikelen deze week terug om zo eerlijk mogelijk te blijven .

1:I wont talk about that phone, you never sent it simply because YOU CANNOT INSURE SOMETHING WHICH IS NOT TRACKED. Got that ?
Stop this lame game, I dont have time for bullshit anymore.
Just send me back my stuff NOW!
2:Ok so why dont you just send it tomorrow & this whole story is over ?
3:Just send me my parcel back this week like you promissed okay ?
wat klopt hier niet??? ben ik nou zo fout?