Aankondiging: extra cabs beschikbaar en prijsverlaging

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
ckong

Aankondiging: extra cabs beschikbaar en prijsverlaging

Post by ckong » Wed May 06, 2009 18:22

Dankzij Grantspain van arcadeotaku heb ik, behalve de al gemelde 4x AWSD en 4x Egret 2, nog een aantal cabs kunnen bemachtigen, waaronder een New Astro City, een Blast City, nog wat Egret 2's en wat Egret 3's. 8)
Ik zal op korte termijn, vandaag of morgen, er een aantal te koop aanbieden, wederom tegen zeer scherpe prijzen.

Bovendien heb ik een goede deal kunnen maken met een transport onderneming voor het vervoer van 16 cabs (4 AWSD, 6 E2, 4 E3, 1 NAC en 1 Blast City), waardoor de huidige prijzen van de AWSD en de Egret 2 naar beneden kunnen en zullen worden bijgesteld, ook voor de al verkochte cabs. :D

Hou mijn verkoop topic dus goed in de gaten.
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:

Post by mustbeDreaming » Wed May 06, 2009 20:35

Super! ik heb nog geen eens iets voor de ramen van m'n huisje hangen, maar ben nu alweer aan het twijfelen... ;)

In ieder geval veel succes!
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed May 06, 2009 21:19

Betere shit pooyan!
SmokinJokerZz

Post by SmokinJokerZz » Wed May 06, 2009 21:24

Ben erg benieuwd ! Kan niet wachten op je nieuwe verkooptopic ;)
goatboy

Post by goatboy » Wed May 06, 2009 23:21

Hardstikke goed Erik! Een Blast City zei je???? Alleen hoop wel dat ik onder jouw prijs blijft wat E3's betreft. Aaargh! :)
ckong

Post by ckong » Thu May 07, 2009 05:33

goatboy wrote:Hardstikke goed Erik! Een Blast City zei je???? Alleen hoop wel dat ik onder jouw prijs blijft wat E3's betreft. Aaargh! :)

Yep, een blast city, met model 3 / jvs wiring en als extra een jamma harnas.
Ik weet nog niet of ik die cab zelf houd, het is een prachtige cab, maar ook wel een beetje een bakbeest.

En wat de E3 prijzen betreft, maak je borst maar nat :roll:
ckong

Post by ckong » Fri May 08, 2009 22:56

Ik heb zojuist nieuwe cabs toegevoegd in mijn verkoop topic in het forum onderdeel arcade, inclusief een Blast City. Daarnaast heb ik ook wat prijsverlagingen kunnen doorvoeren. :D

Goede deals, dacht ik zo.
Post Reply