http://www.disorder.org/crapmame/
Dat is hem en ok die van jou Baris is niet zo dramatisch, maar een kast die eruit ziet alsof ie elk moment kan opstijgen is per definitie fail, dus ik blijf het niet mooi vinden. Zover ik kan zien zit er ook een breedbeeld scherm in die neem ik aan gewoon LCD is? Als dit het geval is kan je nooit en te nimmer games op de juiste resolutie draaien en problemen met stretch of balken, dus ook fail. Wat ik wel goed vind op zichzelf is de artwork van de panel, ook al zie je dat niet heel duidelijk, maar op een andere kast zou dat er wel goed uit kunnen komen.
Over de OK baby kan ik zeggen dat dit de zoveelste copy Candy cab is die uit China komt en in mijn optiek op alle fornten de plank misslaat, zoals alle candies uit China, dus absoluut een van de foutste candies. De meningen lopen hierover ook uiteen en er zijn genoeg mensen die het wel OK vinden.
Als je het mij vraagt vind ik juist de Megatech de coolste van de drie, omdat deze gewoon oldskool is en in originele staat.
Ik begrijp dat je je aangevallen voelt, maar ik heb zoals je wellicht weet ook genoeg projecten lopen en al een aantal af, de meningen over deze kasten loopt ook uiteen, de een vind ze fantastisch en de ander vind het helemaal niks. Dat hoort er nou eenmaal bij en ik zou zeggen doe gewoon wat je denkt dat jij mooi vind, dat is uiteindelijk waar het om draait, kritiek moet je alleen maar in je voordeel gebruiken. Succes!