Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
-
ckong
Wat vinden jullie van deze stool? Ze zijn leverbaar met blauwe en rode zitting, maar voordat ik er een aantal bestel wil ik eerst weten wat jullie er van vinden en of er serieuze belangstelling voor is. Prijs weet ik zeer binnenkort, maar ga er maar van uit ze niet duur zijn.
Helaas is de foto niet van een beste kwaliteit, maar daar moet je maar even doorheen kijken.

-
almighty
Ben ik ook al eens mee gekomen in de eerste inkoop actie samen met Ronnie.
Ik weet wel waar die stools vandaan komen, maar als het goed is heeft die partij ook de normale vierkante, dus hier moet hij even naar vragen. Die ronde dingen sucken, je moet gewoon de originele Japanse arcadestools hebben en die vierkante zijn the one and only.
Zelf heb ik ook liever een vierkante Erik.

-
ckong
almighty wrote:Ben ik ook al eens mee gekomen in de eerste inkoop actie samen met Ronnie.
Ik weet wel waar die stools vandaan komen, maar als het goed is heeft die partij ook de normale vierkante, dus hier moet hij even naar vragen. Die ronde dingen sucken, je moet gewoon de originele Japanse arcadestools hebben en die vierkante zijn the one and only.
Zelf heb ik ook liever een vierkante Erik.

Me too, heb ik ook al naar gevraagd.
-
goatboy
Ja liever de vierkante. Die zie je toch het meest op foto's van japanase arcade hallen en ook meer mijn smaak.