Street Fighter IV
De Challenge mode update is nu uit. Heb hem vandaag gedownload alleen werkt hij nog niet op mijn 360 en ik ben als ik op dergelijke fora browse niet de enige. PSN gaat wel goed. Online ligt helemaal plat, dus ook geen Ranked etc. In arcade mode heb ik wel haperingen bij het "Versus" scherm... hopelijk blijft dit niet zo na deze update, ik irriteer me er mateloos aan.
Heb vanavond m'n eerste paar potjes Championship Mode gespeeld op PSN en ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben. Het is sowieso een hele verbetering dat je niet meer kan zien welke character je tegenstander kiest. Ben ook veel minder Kens tegengekomen. Voor het eerst eens wat fatsoenlijke potjes gespeeld tegen El Fuerte en Chun-Li.
Het disconnectprobleem lijkt nu ook grotendeels opgelost te zijn doordat het percentage dat je gedisconnect hebt nu vermeld wordt. Cheaters dus lekker wegkicken! Is er trouwens ook al een lijst beschikbaar met de vereiste GP's per rank? Zit nu zelf op zo'n 470 GP's en nu 3-B volgensmij.
Hier trouwens geen problemen om online te spelen op PSN. Zal ondertussen ook wel verholpen zijn neem ik aan.
Het disconnectprobleem lijkt nu ook grotendeels opgelost te zijn doordat het percentage dat je gedisconnect hebt nu vermeld wordt. Cheaters dus lekker wegkicken! Is er trouwens ook al een lijst beschikbaar met de vereiste GP's per rank? Zit nu zelf op zo'n 470 GP's en nu 3-B volgensmij.
Hier trouwens geen problemen om online te spelen op PSN. Zal ondertussen ook wel verholpen zijn neem ik aan.