Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
almighty
Kom nu nog bij van het zien van deze video van 'Death Smiles' op de XBOX360.
Heb de pcb gezien en gespeeld van Erik en wist wat ik eventueel kon verwachten, maar dit had ik echt niet verwacht.
Wat ziet deze game er vet uit op een HD TV en de graphics zijn echt super strak.Ook de muziek klinkt geweldig en kan echt niet wachten om deze game te mogen spelen op mijn 360!
De cave pcb was al uber, maar de port naar HD is echt Mighty!
Heb even voor de mensen hier een video ge'upload met een reslolutie van 640/480 met m'n canon en hier en daar iets ingezoemd.
De video ziet er goed uit en kan niet wachten wanneer deze game op m'n mat ligt
http://www.youtube.com/watch?v=ZDy42q76PfI
-
goatboy
Hebben er dus echt werk van gemaakt, Goed!
Hopelijk is de game wel fullscreen want de trailer laat wel een paar borders zien. Maar dat zal wel niet want het origineel is 4x3 en anders moeten ze het handeltje voor 16x9 gaan stretchen.
Maar ben toch geen 360 gamer dus. Geef mij de pcb maar.
Bedankt voor het sharen trouwens!
-
almighty
goatboy wrote:Hebben er dus echt werk van gemaakt, Goed!
Hopelijk is de game wel fullscreen want de trailer laat wel een paar borders zien.
Game is 4:3 en aan beide kanten is artwork van de game te zien.
Misschien kun je hem ook op 16:9 zetten. (net als Otomedius)
-
LBL
- Active Level:

wow, nu heb ik de laatste periode Cave niet zo gevolgd maar bijgaand filmpje prikkelt me zeker. Het is dan ook zon beetje het eerste (fatsoenlijke) materiaal dat ik zie van deze game. Voor degene die deze game al hebben mogen ervaren; wat vindt je ervan..? en, is er enige gelijkenis met andere games, ik noem pro-gear, Sengoku Ace & Sengoku Blade (misschien Ibara)..? Ik ben enigszins moe van de vele sequels die we te verteren krijgen maar dit ziet er zeker fris uit.....ik hoor graag de ervaringen...
-
almighty
Zo gauw ik de game in m'n handen heb zal ik meteen even een video uploaden van stage 1.
Volume lekker los en.....

-
ckong
Vandaag shipping bericht gekregen van Play Asia. Nog een paar dagen wachten. Geeft niet, want ik kruip zo weer achter mijn NAC met de PCB versie

-
almighty
pooyan wrote:Vandaag shipping bericht gekregen van Play Asia. Nog een paar dagen wachten. Geeft niet, want ik kruip zo weer achter mijn NAC met de PCB versie

Wat een luxe positie Erik
Ook bericht gehad en nog een paar dagen wachten...
-
ElPancho
- Active Level:

Hebben jullie de LE ? Mijn exemplaar got shipped vandaag.

Team 15 kHz
-
almighty
ElPancho wrote:Hebben jullie de LE ? Mijn exemplaar got shipped vandaag.

Had er wel eentje besteld maar kreeg later een mailtje dat mijn LE er niet inzat m.b.t te weinig exemplaren.
Heb het dus omgezet in de normale versie... ach het gaat toch om de game maar mijn voorkeur was wel de LE versie.
-
ElPancho
- Active Level:

Had ik ook dus: een te hoog nr. voor de LE. Omgezet naar de gewone en die is nu onderweg.
Weet nog niet wat ik, anders dan een kaartje, mis. Wat downloadable content iirc.
Lees het vanzelf en als ik dat echt mis is er e-bay.
Eigenlijk doe ik het liever bij een nieuwe pcb, die wel heel lekker betaalbaar begint te worden.
Team 15 kHz
-
d
- Active Level:

-
als playasia de le niet heeft check je toch bij anderen?
bijv. yesasia ofzo, die is sowieso cheaper.
-
Gameholic
En wat vindt iedereen van de game? Ik heb em afgelopen weekend doorgelopen met Robert, maar ik weet niet .. de gameplay zit goed in elkaar maar het thema met die meisjes en rare wezens vind ik alles behalve interessant.
Ik weet dat smaken verschillen maar ik kan me haast niet voorstellen dat een Westerling hier warm voor loopt. Of bekijk ik het nu heel zwart/wit?
-
ManoRevolver
Deze westerling houd anders wel van meisjes en rare wezens

.
-
ElPancho
- Active Level:

I like.
Bovendien vind ik persoonlijk de art direction (op wat loli's na) eigenlijk behoorlijk westers.
Al ben ik geen Japan kenner dus echt vergelijken kan ik niet maar de architectuur van de gebouwen in de achtergrond en die schepen in dat haven level. Ook dacht ik (bij die dansers) de sfeer van Wenen te zien en iirc zag ik ook de Big Ben ?
Komt op mij eerder Europees over dan iets anders.
Score systeem: full Cave-Japan-win
Team 15 kHz