Wat betreft balken aan de zijknat moet je eens spelen met H Hold en H Size, soms kan het als je H Hold naar een bepaalde kant draait het beeld ook iets groter wordt of verschuift zodat je dat weer met Size kan compenseren. Het was idd Y en right trigger, maar als je de linker erbij inhoudt werkt het ook hehe...
Anyway moet ook ff snel wat pics posten van mijn Neo 29 met nieuwe monitor, een Toshiba Pure Flat met Toshiba Tri Sync chassis wooohhooooo, echt een meesterlijke monitor. Met een on screen display voor instellingen, maar de enige die je nodig hebt is contrast en brightness, omdat elk plaatje die ik tot nu toe heb gezien ( Dreamcast, Xbox 360, JAMMA 15kHz ) perfect mooi in het beeld staat, dat vond ik echt fantastisch, niet meer pielen en draaien enzo.. Ik moet nog MAME aansluiten, dus moet dan nog maar even zien hoe of wat, maar vooralsnog echt super. Het enige is dat ie minimale screenburn heeft die je alleen op spierwitte achtergronden ziet, voor de rest absoluut niet merkbaar, maar ja je moet het er toch bij melden
Hoe dan ook zien is geloven, maar ja sorry dat ik je topic even heb gekaapt Marc, maar ik moest dat even kwijt
Laat maar weten of het lukt met je scherm, want het is hoe dan ook toch vervelend als je dat permanent blijft houden.