[GEZ] pre-wired X360 controller PCB
Heb even snel gekeken en als er geen leuke korting inzit dan wordt het een duur grapje.
Shipping cost voor 7 madcatz arcade sticks komt uit op 83,65 GBP (94,16 euro)
Per stuk zijn ze incl. shipping: 19,99+1195 GBP : 35,43 euro.
Komt er op neer dat het 5 euro veschil maakt als ze binnen Nederland gekocht worden want hier zijn ze 39,99 euro.
Heb even een kleine rekensom gemaakt als er 7 pads (zonder de korting die hij misschien geeft) het totaal bedrag 139,93 GBP + 83,65 GBP = 223,58 GBP ( 251,67 euro )
Shipping cost 83,65 GBP : 4 (ik,hassan,erik en onno) = 20,91 GBP (23,51 euro), wat dus inhoud dat het totaal zonder een korting niet interessant is.
Ga even contact op nemen met de plaatselijke gameboer hier in Zwolle en kijken wat hij voor mij kan betekenen.Misschien bij hem een leuke korting als ik 7 pads afneem want die klote shipping gaat ons geld kosten.
Shipping cost voor 7 madcatz arcade sticks komt uit op 83,65 GBP (94,16 euro)
Per stuk zijn ze incl. shipping: 19,99+1195 GBP : 35,43 euro.
Komt er op neer dat het 5 euro veschil maakt als ze binnen Nederland gekocht worden want hier zijn ze 39,99 euro.
Heb even een kleine rekensom gemaakt als er 7 pads (zonder de korting die hij misschien geeft) het totaal bedrag 139,93 GBP + 83,65 GBP = 223,58 GBP ( 251,67 euro )
Shipping cost 83,65 GBP : 4 (ik,hassan,erik en onno) = 20,91 GBP (23,51 euro), wat dus inhoud dat het totaal zonder een korting niet interessant is.
Ga even contact op nemen met de plaatselijke gameboer hier in Zwolle en kijken wat hij voor mij kan betekenen.Misschien bij hem een leuke korting als ik 7 pads afneem want die klote shipping gaat ons geld kosten.
Marc, pas op, laat je niet naaien door die Ebay gasten. ik heb ook een shipping quote aan ze gedaan voor 2 of 3 sticks, en ik kreeg zojuist dit als antwoord:
Dear Customer.
We will ship 3 of these to the Netherlands for £24.95 when you request an invoice from us. We will ship 2 units for £19.95. Mai; us back if you are interested.
Sincerely,
Trusted Goods Team
Dear Customer.
We will ship 3 of these to the Netherlands for £24.95 when you request an invoice from us. We will ship 2 units for £19.95. Mai; us back if you are interested.
Sincerely,
Trusted Goods Team

Zojuist antwoord gekregen en ze doen het voor 29,99 GBP. (7 stuks)
Ik weet niet wat goedkoper is maar als de stick bij mij komen moet ik ze vanuit hier ook nog versturen en dan komt er nog 7 euro bij.
Het maakt mij niet zoveel uit en het is de keus aan jullie.
Moet wel even zeggen dat ik alleen op zaterdag post i.v.m nieuwe baan en het volgende week druk heb.
Het zou op het volgende neer komen.
erik: 39,98 +7,49 (47,47 GBP) = 53,26 euro + 7 euro verzending vanuit Zwolle ( totaal: 60,26 euro )
Onno: 39,98 + 7,49 (47,47 GBP) = 53,26 euro + 7 euro verzending vanuit Zwolle ( totaal: 60,26 euro )
Hassan: 39,98 + 7,49 (47,47 GBP) = 53,26 euro + niks (kan je de ge'hackte versie terug sturen Hassen)( totaal: 53,26 )
Marc : 19,99 + 7,49 (27,44 GBP) = 30,83
Als je het mij vraagt kun je zelf beter de pads kopen want dan ben je volgens mij toch wel iets goedkoper uit, ook omdat ik ze vanuit Zwolle weer door moet sturen.
Ook heb ik me laten vertelllen dat deze pads hier voor 29,99 euro te koop zijn.
Ik hoor het wel en als ik iets verkeerd doe of jullie het ergens niet mee eens zijn laat het even weten
cheers Marc.
Ik weet niet wat goedkoper is maar als de stick bij mij komen moet ik ze vanuit hier ook nog versturen en dan komt er nog 7 euro bij.
Het maakt mij niet zoveel uit en het is de keus aan jullie.
Moet wel even zeggen dat ik alleen op zaterdag post i.v.m nieuwe baan en het volgende week druk heb.
Het zou op het volgende neer komen.
erik: 39,98 +7,49 (47,47 GBP) = 53,26 euro + 7 euro verzending vanuit Zwolle ( totaal: 60,26 euro )
Onno: 39,98 + 7,49 (47,47 GBP) = 53,26 euro + 7 euro verzending vanuit Zwolle ( totaal: 60,26 euro )
Hassan: 39,98 + 7,49 (47,47 GBP) = 53,26 euro + niks (kan je de ge'hackte versie terug sturen Hassen)( totaal: 53,26 )
Marc : 19,99 + 7,49 (27,44 GBP) = 30,83
Als je het mij vraagt kun je zelf beter de pads kopen want dan ben je volgens mij toch wel iets goedkoper uit, ook omdat ik ze vanuit Zwolle weer door moet sturen.
Ook heb ik me laten vertelllen dat deze pads hier voor 29,99 euro te koop zijn.
Ik hoor het wel en als ik iets verkeerd doe of jullie het ergens niet mee eens zijn laat het even weten

cheers Marc.
Slecht nieuws, verkoper komt niet opdagen met juiste verzendkosten die ik met hem had afgesproken en ziet af van de koop.
Heb hem 3 mails gestuurd en geen reactie dus zie hier geen heil meer in.
Had van Hassan nog geen betaling ontvangen dus ook niet meer nodig.
Ik stuur Onno en Erik even een pm en graag even jullie gegevens dan stort ik het geld even terug.
Sorry maar helaas,
Marc.
Heb hem 3 mails gestuurd en geen reactie dus zie hier geen heil meer in.
Had van Hassan nog geen betaling ontvangen dus ook niet meer nodig.
Ik stuur Onno en Erik even een pm en graag even jullie gegevens dan stort ik het geld even terug.
Sorry maar helaas,
Marc.
Psykick wrote:Ow ok scheelt weer tijd en moeite hehe. Anyway bedankt voor alle moeite Marc en volgende keer meer geluk dan. Btw ik zag dat een van die gasten oo Arcadeotaku ze kant en klaar verkoopt voor 30 pond, dus voor diegene die hem toch heel graag wil hebben, kan bij hem terecht, ik zie nog wel hoe of wat.
Gelezen, en ga er daar maar eentje bestellen denk ik.