Killzone 2

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
R-Type

Killzone 2

Post by R-Type » Wed Feb 25, 2009 19:39

Wat een belachelijk vette game is dit zeg.

Graphics zijn gruwelijk, gameplay is lekker moeilijk en de multiplayer is op de 1e indruk de wreedste die ik op deze consoles gespeeld heb. Zo moet je bombs plaatsen en guarden, en zo moet je daarna team deathmatchen. Allemaal naadloos. Maar je kunt ook dedicated TDM enzo. Bijna iedereen had in mijn games een headset, een primeur voor Sony? Multiplayer graphics zijn bijna zo wreed als de single player, ook wel een prestatie.

Maar waar de game voor mij echt shined is het gevoel van impact en het geluid. Iemand de tering in knallen is nog nooit zo lekker geweest. Een en al heerlijkheid.

CoD voelt last-gen vergeleken met dit.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Wed Feb 25, 2009 22:35

En made in NL wat toch ook iets speciaals is imo!
lowen.f

Post by lowen.f » Thu Feb 26, 2009 09:37

Ben zeer benieuwd hoe deze game eruit ziet.. heb net een jp ps2 gekocht, dus geen ps3 voor mij :p Een vriend van me werkt bij guerilla en hij vertelde me laatst dat ze gelijk weer aan het werk zijn aan deel 3.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Feb 26, 2009 11:00

Ik heb de game vorige week uitgespeeld (ong. 6 uur op gedaan), want had perskitje. Online heb ik dus niet kunnen checken.

De game ziet er inderdaad gruwelijk uit, geluid is fenomenaal en online lijkt het dezelfde ingrediënten te hebben als een CoD4/5. Wel moet ik zeggen dat als je het spel hebt uitgespeeld, je toch gemengde gevoelens hebt.

Begrijp me niet verkeerd, het is is een fantastische game, maar het is op gameplay gebied wel heel erg traditioneel/lineair. Je merkt dat het spel lang in in ontwikkeling is geweest en dat andere FPS meer innovatieve elementen bevatten. Desalniettemin DE shooter voor de PS3, maar als je een Xbox 360 hebt is er meer te doen.
Post Reply