Thanks Rice!!! Ik ben er echt heel blij mee.. dus thumbs up voor jou man
http://www.xbox360fanboy.com/2009/01/23 ... oom-ready/
Gameholic wrote:NICE
Thanks Rice!!! Ik ben er echt heel blij mee.. dus thumbs up voor jou man
http://www.xbox360fanboy.com/2009/01/23 ... oom-ready/
Ken wrote:Vet hoor, ik kan niet wachten dude!!
Psykick wrote:Al het andere werk tot nu toe vond ik echt vet, maar deze vind ik toch duidelijk minder dan de rest. Ik weet niet echt waarom, maar ik heb gewoon geeneffect erbij, anyways always respect for the artist
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik hem een beetje tegenvallen.. Had em mooier gevonden als je die donkere artwork had genomen of de LE cover-like iets
Ricepuppet : Nah, ik wilde iets heel anders maken. Omdat de Halo geeks juist de standaard 'schilder-achtige' tekeningen verwachten, wilde ik graag vanuit een andere hoek komen.
Toegegeven; de meeste die hard Halo fans zullen teleurgesteld zijn, puur omdat het niet de art stijl is die ze verwachten. Maar ik ben er niet om hun te plezieren, ik wil
1. Mijn creatieve vrijheid uiten
2. Allerlei mensen aanspreken.
Daarom leek het mij leuker en interessanter om het meer comic achtig te maken. Ik heb er wel in eerste instantie over nagedacht om zo'n (standaard i.m.o) Halo feel te maken. Maar nee.
ZiEk wrote:damn das veel werk en veel 360 boxes.
Wat voor verf gebruik je ? smelt het ? chipped het ?
zag dat je ook pad,s deed, werkt het nog goed met een verf laag en is dat met hetzelfde verf ?
lak je het ook later?
veels te veel vragen, maar ik ben benieuwed. Het is niet dat je met olieverf die shizzle kan doen. strak man.
Robert wrote:Gister avond heb ik de Hello Kitty 360 kado gegeven.....*trommel geroffel* En m'n vriendin was er super blij mee.
Dus nogmaals Rice, bedankt!
Side-note: semi-reclame voor Rice. Als je graag een unieke 360 wilt en zelf een idee hebt kan dat natuurlijk ook. In het geval van de Hello Kitty 360 heb ik eerst het ontwerp gemaakt in photoshop; en dit heeft Rice werkelijkheid gemaakt.
ZiEk wrote:thanx voor de info man, dacht dat je mischien ook spuitbussen gebruikt of van die revell potjes voor kits.
Redneck wrote:more blood for the people,,,,deze is heel mooi!!
Verkoop je dit soort dingen ook?
(weet niet eens hoe je het noemt)