Het is eigenlijk een simpele vraag; waar begon het allemaal bij jou, het hele gaming-gebeuren!?
Voor mij begon het bij de NES. Een vriend van me waar ik vaak kwam kreeg voor Sinterklaas een NES, met Duckhunt en Mario, damn wat hebben we die beesten neergeschoten!
Altijd Duckhunt, gewoon een geweldige game! Ik was toen zo'n jaar of 6/7 en ik vond het geweldig

Later, rond mn 8e kreeg ik voor het eerst mijn eigen ding; het was een echte, oude maar degelijke grijze GameBoy. Samen met Mr. Do kreeg ik hem vanwege het behalen van mijn A-diploma voor zwemmen.
Daarna een PSX, dat was denk ik zo rond mijn tiende. Toen begon het eigenlijk echt bij mij en ik kocht veel games, gekopieerde games.
Iets wat ik nu absoluut niet meer doe, maar ik wist niet beter en kocht ze voor een paar euro bij mijn vaste handelaartje

Toen ik (tot mijn spijt) mijn PSX verkocht, had ik in totaal zo'n dik 100+ spellen

Later, toen ik 13 werd heb ik een PS2 gekocht, maar om de een of andere reden gamede ik niet zoveel, mede omdat die jongen niet aan PS2 games kopieren deed, en ik dat zo gewend was.
Tot ik zo rond 2004/2005 hoorde van de PSP, toen begon het weer te dagen.
Ik ging naar Insidegamer en sindsdien ben ik niet meer weg te slaan van mn games.
Ik wil nu ook weer alle oudere consoles en handhelds gaan collecten, net als Final Fantasy

Ik bezit nu een PSP, NGC, GBA SP en een PS2 en ben er nog steeds blij mee!
En hoe begon het allemaal voor jou?
Greetz, Gungrave