hallo mede-forummers,
Ik heb een vraagje, ik ga volgend jaar naar China. Nu wil ik ook als ik toch zo dichtbij ben, even naar Japan. Nu heb ik prijzen gezien van 600 tot 1000 euro (retour van shanghai naar tokyo) maar vraag me af kan het goedkoper?? Misschien dat iemand hier wat weet?? Alvast bedankt!!
goedkoop van china naar japan?
Ja, met de boot, maar dat duurt 4 dagen.
En zo "dichtbij" is het niet. Ik zou het niet willen zwemmen.
Maar, 600 euro klinkt ongeveer wel correct. Je kan wachten to je daar bent en proberen een last minute te scoren.
Je moet dan wel weer OPNIEUW een visum aanvragen voor China of proberen te regelen dat je het land uit kunt, OF zorgen dat je de laatste week gaat en in de transit ruimte blijven wachten op je vlucht naar Nl. Wel zorgen dat die dan de zelfde dag vertrekt.
Misschien kan de luchtvaartmaatschappij waarbij je de retour china geboekt hebt je daar bij helpen.
En zo "dichtbij" is het niet. Ik zou het niet willen zwemmen.
Maar, 600 euro klinkt ongeveer wel correct. Je kan wachten to je daar bent en proberen een last minute te scoren.
Je moet dan wel weer OPNIEUW een visum aanvragen voor China of proberen te regelen dat je het land uit kunt, OF zorgen dat je de laatste week gaat en in de transit ruimte blijven wachten op je vlucht naar Nl. Wel zorgen dat die dan de zelfde dag vertrekt.
Misschien kan de luchtvaartmaatschappij waarbij je de retour china geboekt hebt je daar bij helpen.