Naomi Universal chopdown inkoopactie! UPDATE!!

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Naomi Universal chopdown inkoopactie! UPDATE!!

Post by Psykick » Tue Dec 23, 2008 17:02

Nou jongens hier is het dan, de Naomi inkoopactie!

Ik kan vanaf eind Januari de volgende cabs leveren!

Naomi Universal met Naomi 1 mobo en spelletje naar keuze ( keuze uit een aantal games zoals Virtua Tennis enz. ) voor 700 Euro
Dan krijg je een Nette cab die helemaal is nagekeken er netjes uitziet en technisch helemaal in orde is!

Naomi Universal chopped down, dus een sitdown Naomi voor 850
met dezelfde specificaties als hierboven.
Er zullen nog wel custom mods beschikbaar zijn zoals JAMMA inbouwen, CP's aanpassen etc. etc. maar dat is nog nader te bespreken. Alles kan!

Laat maar horen wie er interesse heeft, ik moet er ongeveer 6 slijten, nou dat lijkt me wel te doen denk ik ;)

Laterz!
Last edited by Psykick on Wed Feb 11, 2009 19:03, edited 1 time in total.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Tue Dec 23, 2008 19:29

goede actie!
moet nog ff wachten wat er deze week gebeurt mbt een andere - hoop ik - mooie deal.
mocht dat onverhoopt niet doorgaan, dan kun je mij op de lijst zetten voor een choppertje.
maar dat laat ik dan weten zodra ik meer weet.
ckong

Post by ckong » Tue Dec 23, 2008 21:38

Mooi initiatief Hasan, zo blijft de polder arcade scene levendig! Ik heb zelf geen interesse, maar voor iedereen die een tri-sync Naomi cab wil hebben is dit een uitgelezen kans. Bovendien, met een beetje handigheid heb je een jamma aansluiting. En dit alles voor een zacht prijsje.

Succes met deze actie.
Last edited by ckong on Tue Dec 23, 2008 22:18, edited 1 time in total.
goatboy

Post by goatboy » Tue Dec 23, 2008 23:26

Heb ik er net 1 gekocht komt hij om de hoek zetten. Is dat toeval of wat? :) Wel een super aktie trouwens! Ik ga het zeker volgen.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Dec 24, 2008 00:45

pooyan wrote:maar voor iedereen die een tri-sync Naomi cab wil hebben is dit een uitgelezen kans.
Succes met deze actie.

Sorry Erik, maar ik moet je daar toch even corrigeren, de Naomi's hebben helaas geen Tri Sync schermen, maar gewoon 31kHz. Ook leuk voor een hoop dingen, maar geen 15kHz ;)
ckong

Post by ckong » Wed Dec 24, 2008 07:50

Oh, dan ben ik door dit stukje op het verkeerde been gezet: http://www.rllmukforum.com/index.php?showtopic=196504

citaat "Unfortunately there are two problems with the monitor. Firstly, unlike Japanese cabinets which are tri-sync (15khz, 24khz, 31khz), the uk Naomi cabinets only have 31k monitors".

Ik dacht dat de schrijver met de Japanse cabs ook Naomi Universal cabs bedoelde. Kennelijk is dat niet zo. Foutje, bedankt.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Wed Dec 24, 2008 12:14

pooyan wrote:Oh, dan ben ik door dit stukje op het verkeerde been gezet: http://www.rllmukforum.com/index.php?showtopic=196504

citaat "Unfortunately there are two problems with the monitor. Firstly, unlike Japanese cabinets which are tri-sync (15khz, 24khz, 31khz), the uk Naomi cabinets only have 31k monitors".

Ik dacht dat de schrijver met de Japanse cabs ook Naomi Universal cabs bedoelde. Kennelijk is dat niet zo. Foutje, bedankt.
Ik heb ook vaker tegenstrijdige berichten gelezen. Ikzelf heb er een Toshiba inzitten. zal wel niet trisync zijn.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Dec 24, 2008 16:34

De Naomi cabs in Japan zijn altijd sit down, heten ook anders (New Net city)en hebben idd wel een tri-sync.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Sun Dec 28, 2008 12:42

Pat7o wrote:goede actie!
moet nog ff wachten wat er deze week gebeurt mbt een andere - hoop ik - mooie deal.
mocht dat onverhoopt niet doorgaan, dan kun je mij op de lijst zetten voor een choppertje.
maar dat laat ik dan weten zodra ik meer weet.

de andere deal is inderdaad heel erg mooi geworden, dus moet ik deze uni cab actie aan me voorbij laten gaan. ik hoop wel dat anderen erin mee gaan. het blijft een geweldige cab.
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Mon Dec 29, 2008 09:54

Hoi Psykick,

Heb je mijn PM nog gehad ?
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Mon Dec 29, 2008 19:30

Ja sorry zal ff reply sturen hehe
ne0

Post by ne0 » Sat Jan 03, 2009 15:23

Kunnen ze ook als chop-down gun cab geleverd worden met house of the dead 2?

Wie kijkt die dingen eigenlijk na en wat houdt het precies in, ook nieuwe caps op monitor enzo?
goatboy

Post by goatboy » Mon Jan 12, 2009 15:15

Dacht ik blaas dit topic even wat leven in. Hoe staat het met deze aktie eigenlijk Psykick? Heb je al wat concreets of meer details over de cabs?

Tnx, Henk.
ne0

Post by ne0 » Fri Jan 23, 2009 10:58

Is it safe to assume dat dit niet meer door gaat? Ga denk ik deze zomer maar eens een road tripje naar de UK maken :)
goatboy

Post by goatboy » Fri Jan 23, 2009 11:16

Hoezo naar de UK? Omdat Uni's daar zo mega goedkoop zijn?
ne0

Post by ne0 » Fri Jan 23, 2009 12:43

Omdat daar wat mensen zitten die die dingen reviseren (ik ben panisch voor monitoren dus ik wil een compleet gereviseerde monitor), en sommige lui zoals die andygeezer gast leuk spul hebben staan zoals Hikaru bordjes die ik nergens anders kan krijgen :)
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Fri Jan 23, 2009 13:22

Jongens deze actie is cker nog niet teneinde, ik ga er volgende week langs, maar zeer druk op dit moment met allerlei projecten en vooral de grote inkoop met Ronnie voor de cabs uit Japan. Dus hou hem in de gaten en als je uberhaupt een Naomi uni wilt zeg je het maar. Ik laat volgende week wel wat meer weten. Laterz!
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Fri Jan 23, 2009 20:39

Goed om te horen dat dit niet doodbloedt, Psykick. :)

Kan nog wel een tated 31khz gebruiken.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Feb 04, 2009 16:47

Nou jongens zoals ik heb gezegd is het eind januari en ga ik zondag alvast wat cabs ophalen. Het gaat om Naomi Universals met een Naomi mobo erbij, de spellen moet ik nog even zien welke er zijn. Het gaat nu even om normale Naomi's dus nog geen chop downs, want dat moet ik nog zien te realiseren en aangezien ik te veel projecten heb lopen weet ik niet wanneer ik daar aan toekom.
Dus jongens jullie zeggen het maar, ik kan ook desnoods a.s. zondag even wat mooie pics maken. Laterz! ;)
goatboy

Post by goatboy » Wed Feb 04, 2009 17:04

Goed man! Waar komen deze Naomi's vandaan eigenlijk? (arcade, opslag) En weet je al iets over de staat waarin ze verkeren?

En uh, Voor een normale Uni is de prijs nog steeds hetzelfde zoals vermeld in de eerste post?
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Feb 04, 2009 17:22

Komen uit een de scene, arcade uit buitenland geloof ik, maar in prima staat! Ik weet ondertussen ook welke game sje erbij kunt krijgen nl. ;

- Virtua NBA
- Virtua Striker 2 2000
- Virtua Tennis

Voor 700 Euro all in en in prima werkende staat, dit is echt een goed prijs voor een cleane Naomi met moederboard en monitor zonder burn in.
Er zijn er 6 te verdelen, waarvan ik er eentje neem, dus er blijven er 5 over.

Voor de freaks onder ons zijn ze ook te leveren met een vette Triforce moederboard en Virtua Striker 2002, export versie moederboard, blijkt alles te spelen.
Voor 900 Euro!! Dit is ook echt een topprijs, de Triforce alleen kost al 300 Euro!!

Ik had al ( halve ) reserveringen staan voor

- Goatboy
- Elpancho

Dus als het goed is zijn er dan nog 3 over ;)
goatboy

Post by goatboy » Wed Feb 04, 2009 17:35

Het feit wil dat bijna alle Naomi's uit de scene burn-in verschijnselen hebben omdat de games bijna nooit verwisseld worden. Het zou echt een klein wonder zijn als al deze naomi's een perfect scherm hebben. Ben dus een beetje cynisch.

Het triforce systeem heeft helaas niet zoveel games voortgebracht dus is alleen voor de echte liefhebbers zoals je zelf al zei. En alles te spelen met export bios zei je. Je bedoeld dus denk ik alleen de triforce gd-roms.

Ook de prijs, Als het om een Net City UR uit 2004 met tri-sync zou gaan dan ok.

Haal mij maar van de lijst dude! ;)
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Feb 04, 2009 17:46

goatboy wrote:Het feit wil dat bijna alle Naomi's uit de scene burn-in verschijnselen hebben omdat de games bijna nooit verwisseld worden. Het zou echt een klein wonder zijn als al deze naomi's een perfect scherm hebben. Ben dus een beetje cynisch.

Het triforce systeem heeft helaas niet zoveel games voortgebracht dus is alleen voor de echte liefhebbers zoals je zelf al zei. En alles te spelen met export bios zei je. Je bedoeld dus denk ik alleen de triforce gd-roms.

Ook de prijs, Als het om een Net City UR uit 2004 met tri-sync zou gaan dan ok.

Haal mij maar van de lijst dude! ;)

Dat klopt Henk van die Triforce games, ik weet dat het niet veel games zijn, maar desalniettemin voor de Virtua Striker fan wel degelijk zeer interessant.
Mochten de screens geen burn in hebben is het een hele goede prijs, maar echt dus afhankelijk van de staat van de cabs. Dat maakt een groot verschil, I know.

Wel moet ik zeggen dat een Net City uit 2004 niet een eerlijke vergelijking is en bijna onmogelijk te krijgen is. Als je er eentje wilt zit je tegen de 1500 Euro aan te hikken, dus we moeten geen appels met peren vergelijken. Btw kan ik deze wel krijgen met de Japan deal binnenkort, dus voor de right price laat ik er eentje voor je meekomen ;)

Anyway, points taken en ik haal je van de lijst, dus er zijn er dan nog 4 over hehe... ;)
goatboy

Post by goatboy » Wed Feb 04, 2009 19:10

Klopt, Een Net City vergelijking is niet redelijk. Maar er zijn nog steeds splinternieuwe of z.g.a.n. uni cabs te vinden in europa dus wie weet. Mocht dat zo zijn dan meld ik me weer aan. :P
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Thu Feb 05, 2009 10:01

pmed, met ****-load of Q's :wink:
Locked