In afwachting van de new astro city, en dankzij het 'slechte' weer van de afgelopen paar weken ben ik wat an het knutselen geweest. Zo heb ik zelf van wat oude overtollige PC onderdelen, een Jpac, Arcade VGA, Mame en een mooi frontend (3D Arcade) een XXX in 1 game 'pcb' gemaakt. Werkt fantastisch. Op dit moment staan er ongeveer 3500+ games op, en met een druk op de knop kan ik switchen tussen lijsten met horizontale games en lijsten met vertikale games (die dan ook vertikaal geprojecteerd worden). Handig voor straks, want in mijn oude Neo Geo upright heb ik de monitor vertikaal staan, en in de New astro City wil ik de monitor gewoon horizontaal laten staan (denk ik tenminste).
Ik ben nu bezig om een paar consoles aansluitbaar te maken op de Neo Geo cabinet en de Astro. Vanochtend heb ik wat onderdelen ontvangen om een cync separator circuit te maken (voor composite sync naar de monitor). Dit circuit heb ik vanmiddag gesoldeerd en uiteraard meteen getest met de PSX (RGB Scart kabel gehackt). En het werkt fantastisch.

Straks even kijken of het ook werkt met de Saturn en de Dreamcast. Maar jongens, ik kan dit iedereen aanraden, denk eens aan al die prachtige PSX en Saturn games die er op een arcade monitor waanzinnig mooi uitzien! En straks helemaal op de New Astro City.