[TK] Devil May Cry Pachislo mint condition!

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Psykick
Active Level:
Active Level:

[TK] Devil May Cry Pachislo mint condition!

Post by Psykick » Mon Dec 08, 2008 23:51

Hoi jongens de feestdagen en teveel hobbies eisen ondertussen hun tol en ik ben genoodzaakt afstand te nemen van deze erg fraaie en in perfect staat verkerende Devil May Cry pachislo kast. Deze kast is omgebouwd naar 220 volt en heeft een hele berg extra coins.
Dit is een van de nieuwe generatie pachislos met een LCD scherm over het gehele speelvlak met daarin gewoon mechanische rollen, echt vet om te zien, ik weet nog steeds niet hoe ze die hap uit dat scherm hebben gehaald.
Het geluid is ook super en de specials zijn om je vingers bij af te likken.
Vraagprijs is 325 Euro voor deze schoonheid, kom gerust eens langs voor een demonstratie, echt een juweeltje voor je crib ;)

Image

Image

Image

Image

Image
goatboy

Post by goatboy » Tue Dec 09, 2008 09:14

Wat mooi zeg! Maar heb helaas hetzefde probleem tijdelijk. :) Succes met de verkoop.
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Tue Dec 09, 2008 15:06

Tempting .................. maar ja, ook hier dure maand ...............
Succes met de sale Psykick, als de machine er nog is over een tijdje ...... wie weet !
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Dec 10, 2008 17:54

Je mag hem ook reserveren Onno voor in januari ergens, zo'n haast heb ik er niet mee, het gaat echt meer om de ruimte, hij is hier nu echt te veel, hoe vervelend ik dat ook vind. En voor jou maak ik nog wel een leuk prijsje ;) , ik verlies er toch al op. Hou er wel rekening mee dat er echt iets van 1000 van die coins bijzitten en die zijn ook al niet goedkoop.
Maar ja genoeg geluld ( verkooppraatjes ) zien is geloven hehe
almighty

Post by almighty » Wed Dec 10, 2008 18:09

Heb hem ook gezien bij Ronnie en weet niet of het dezelfde is maar hij is echt gaaf 8)
Zelf heb ik niks met gokkasten maar het is zeker een blikvanger!
Post Reply