Doe hem weg omdat ik toch weinig op de console game en de meeste shmups wel op andere systemen heb.
Blijft een collectors item. (naast een aes)
Misschien dat ik hier spijt van ga krijgen maar Dracula X en Double Dragon 2 heb ik nu ook wel vaak genoeg gespeeld.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=220325609923
[TK]pc engine duo-r+shmups [sold]
[TK]pc engine duo-r+shmups [sold]
Last edited by almighty on Mon Dec 29, 2008 08:21, edited 3 times in total.
Hé almighty,
hoe is het geluid van je duo-R. Ze zijn berucht om de slechte kwaliteit van de caps, waardoor het geluid al snel slecht wordt en zelfs de geest geeft. Ik heb zelf eerder dit jaar een Duo-R gekocht, maar na een paar weken had ik geen geluid meer. Heb toen nagenoeg alle caps vervangen, maar nog steeds nada. Uiteindelijk is die console maar weer voor een appel en een ei verkocht en heb nu een gewone PC engine, maar wel met RGB mod.
hoe is het geluid van je duo-R. Ze zijn berucht om de slechte kwaliteit van de caps, waardoor het geluid al snel slecht wordt en zelfs de geest geeft. Ik heb zelf eerder dit jaar een Duo-R gekocht, maar na een paar weken had ik geen geluid meer. Heb toen nagenoeg alle caps vervangen, maar nog steeds nada. Uiteindelijk is die console maar weer voor een appel en een ei verkocht en heb nu een gewone PC engine, maar wel met RGB mod.
almighty wrote:De pc engine duo-r is het beste syteem(uit de reeks) wat er is pooyan en nooit geen problemen gehad met het geluid.(ben je niet in de war met de duo?)
Want bij de gewone duo zit de av aansluiting vlak bij de power en dit geeft nogal eens wat problemen.
Je hebt gelijk, het was de Duo. Wat een ...te ding. Miskoop van het jaar. Maar goed, ik heb toch nog een aantal CD games, origineel en kopie, dus misschien doe ik wel een bod.