Ai folks!
Na lange tijd rond gezwerfd te hebben op InsideGamer.nl kan het weleens voorkomen dat je bijzondere peepz tegen komt. Ken was er zo één, m'n eerste ontmoeting op het forum met hem is er één die ik nog steeds herinner, hij zat te zeiken en te zeiken over van alles en het werd een gezellige verhitte discussie. Niet dat ik Ken echt mocht in het begin, hij zeek voornamelijk alles en iedereen af.. maar er was wel een keerzijde...
Na verloop van tijd begon ik namelijk op te merken dat hij een doorgewinterde hardcore gamer was met een grote voorliefde voor alles wat Japans is. Uiteindelijk mocht ik hem steeds meer (naja, eigenlijk begreep ik Ken eindelijk)

en ik heb 'm volgens mij één keer gesproken op de Power Unlimited Game Awards, waar hij bij een Xbox stand stond te promoten als ik het goed heb. Grote gast, zeker gevaarlijk, maar wel zeer oké..
Anyways, zijn hoofd zit boordevol informatie over de Japanse cultuur en gaming industrie, wat hij zo te merken graag deelt met ons.. Zeer informatief en leuk om te lezen/weten. Dankzij InsideGamer kwam ik erachter dat Ken een eigen site had en zodoende keek ik zo nu en dan op de site. Pas sinds vandaag kwam ik erachter dat er ook een forum is toegevoegd, dus gelijk geregistreerd en nu ook maar even voorstellen.
Ik ben Wouter, 24jr en bekend van InsideGamer.nl onder de alias Cyberpunk, evenals hier nu. Voorheen zeer actief als redacteur geweest voor IG, tegenwoordig op een lager pitje gezet, maar ik hoop in de toekomst weer wat actiever te worden.
In het dagelijks leven zit ik in de Verzekeringen, wat ik dus zeer saai vind. Om die reden ben ik bezig om de ICT wereld binnen te dringen en ben ik momenteel bezig met een concept om een eigen bedrijf uit de grond te stampen. Hoop werk, maar wel leuk. Ik ben gek op gamen, hoewel ik het afgelopen jaar een tijdje weinig met het gamen heb gedaan, pas sinds de laatste paar maanden en dankzij de komst van de Xbox 360 ben ik er weer druk mee bezig. Naast het gamen ben ik veel op het internet te vinden om voornamelijk game- en filmsites te checken en om te chatten. Ook vind ik het leuk om grafisch capriolen uit te halen met photoshop, hoewel ik geen pro ben, ik ben blij dat ik er wat mee kan.

Als laatste wil ik nog toegeven dat ik een groot muziekliefhebber ben, ik luister alles van de oud tot latin, van soul tot rock.. Als het goed klinkt, dan wil ik het luisteren.
Ik zal hier zo nu en dan wel langs komen en gezellig mee posten. Dus, ik spreek jullie vast nog weleens.