Ik heb er nog niet echt op kunnen spelen, want ik ben vooral bezig geweest met poetsen. Alles wat losgeschroefd kon worden heb ik losgeschroefd, met uitzondering van de twee grote paneeldelen. Tsjonge, wat was de kast op sommige plaatsen smerig, met name onder het controlepaneel. En vergeeld. Bovendien heeft één of andere Jap met rode verf lopen smijten; de linkerkant en de voorkant van de kast, inclusief beeldscherm, zat vol rode verfspatten. Maar met een goede auto cleaner heb ik alles weer erg mooi kunnen krijgen, inclusief alle aanslag op het glaspaneel. De kast is uiteraard niet mint, maar toch zeker in zeer goede staat.
Hieronder een paar foto's.
Voor aanvang van de poetsbeurt

Na afloop poetsbeurt

Let bij onderstaande foto niet op de vegen bij de speakers en zo, dat is cleaner die nog weggepoetst moet worden. Het ziet er nu uit als nieuw (helaas geen foto van).

Ben nu bezig met testen. Heb eerst de Mame PC aangesloten. Werkelijk prachtig beeld, behalve een plek van ongeveer rond 10 cm in de rechter bovenhoek, daar is de kleur 'vervormd'. Ik wist echter dat dit na een transport kan voorkomen en vaak weer snel verdwijnt. en inderdaad, na een uurtje of zo constant aanstaan was de verkleuring helemaal weg. Ook de DC2jamma, de Saturn2jamma en de PSX2jamma geven een mooi beeld.
Klein minpuntje (echt klein) is dat het controlepaneel niet helmaal jofel is. De linker joystick heeft zijn beste tijd gehad (met name down hapert), de one player button doet het niet, de 1player buttons 5 en 6 zijn niet aangesloten, van de rechter joystick mist een deel van de bedrading en van de 2player buttons is alleen de eerste button aanwezig. Maar dit kan allemaal opgelost worden, onder andere met nieuwe onderdelen, wat ik toch al van plan was.

Conclusie, Ik ben helemaal blij met deze cab en ik zal er waarschijnlijk nog veel plezier mee hebben. als de cab helemaal klaar is zal ik nog een paar foto's plaatsen.