Jap PS1 shooters op Ebay
Jap PS1 shooters op Ebay
Ik heb een aantal van mijn PS1 games op Ebay gezet, kijk maar als je wil.
http://shop.ebay.com/merchant/henknieborg
Re: Jap PS1 shooters op Ebay
goatboy wrote:Ik heb een aantal van mijn PS1 games op Ebay gezet, kijk maar als je wil.
Ga ik zeker volgen, misschien ook wel bieden. Ik neem aan dat je zendingen combineert? En ophalen? (Gelselaar, ongeveer 10 km)
Tja, Je hebt nu wel een mooi glanzend scherm. Dat dan weer wel!!!
Alleen Gradius Gaiden is niet verkocht. Die bleef steken op USD 7,- Niet te geloven toch? Blij dat ik een minimale prijs had ingesteld.
Anyhoe, Maar heb binnenkort nog veel meer te veilen. Waarschijnlijk Sega Saturn, Dreamcast en Megadrive / Mega CD.

Alleen Gradius Gaiden is niet verkocht. Die bleef steken op USD 7,- Niet te geloven toch? Blij dat ik een minimale prijs had ingesteld.
Anyhoe, Maar heb binnenkort nog veel meer te veilen. Waarschijnlijk Sega Saturn, Dreamcast en Megadrive / Mega CD.
Ga je dat binnenkort doen
Want anders wacht ik nog even met betalen en kom ik een keertje langs om de boel te komen halen want normaal gesproken had ik meerdere games gewonnen haha.(prijzen vielen reuze mee)
Maar als je liever heb dat ik betaal dan is dat natuurlijk ook goed.
Gradius Gaiden had ik ook wel belang bij gehad maar heb hem nu geseald voor 35 dollar vandaar dat ik m'n bod had ingetrokken, sorry.
Marc.

Want anders wacht ik nog even met betalen en kom ik een keertje langs om de boel te komen halen want normaal gesproken had ik meerdere games gewonnen haha.(prijzen vielen reuze mee)
Maar als je liever heb dat ik betaal dan is dat natuurlijk ook goed.
Gradius Gaiden had ik ook wel belang bij gehad maar heb hem nu geseald voor 35 dollar vandaar dat ik m'n bod had ingetrokken, sorry.
Marc.
No prob man, Tis jouw geld. Prijzen vielen inderdaad reuze mee ja.
Ga m'n veilingen de volgende keer wel zo plannen dat ze in het weekend eindigen. En wat is Ebay duur geworden trouwens!!! Weer lang geleden dat ik op ebay zat. Om over Paypal maar niet te beginnen.
En ja, Je kunt wel effe wachten met betalen als je op de volgende lichting wilt wachten. Geen probleem.

Ga m'n veilingen de volgende keer wel zo plannen dat ze in het weekend eindigen. En wat is Ebay duur geworden trouwens!!! Weer lang geleden dat ik op ebay zat. Om over Paypal maar niet te beginnen.
En ja, Je kunt wel effe wachten met betalen als je op de volgende lichting wilt wachten. Geen probleem.
- d
- Active Level:
misschien de volgende keer ook verzendkosten erbij zetten? Dan had je misschien meer geld kunnen verdienen. Ik hield ze in de gaten, maar geen verzenkosten = fail, dus heb ik nooit geboden.goatboy wrote:No prob man, Tis jouw geld. Prijzen vielen inderdaad reuze mee ja.![]()