Ik wil mijn 4 button arcade cab verkopen. Deze arcade kast is zeer goed geschikt voor het spelen van PCB games die 4 knoppen of minder gebruiken of het spelen van Neo Geo MVS games (dan heb je ook een Neo Geo MVS moederbord nodig) Het is een houten cab waar je achter moet staan. De cab werkt prima maar heeft wel wat deukjes, krasjes etc.
Het geluid is ook vrij zacht van deze arcade kast, misschien is daar wat aan te doen? Een CPS2 moederboard overstemt het geluid bijvoorbeeld al. Maar voor games waarvan het board niet zoveel herrie maakt is het wel te doen. Maar misschien kan iemand dit ook wel makkelijk fixen, ik ben echt niet technisch namelijk

Er zit een jamma aansluiting in. Hier kan je dan PCB's (spellen) of bijvoorbeeld een Neo Geo MVS moederbord op aansluiten.
Ik wil de cab verkopen omdat ik zelf een New Astro City heb gekocht.
De kast hier naar beneden krijgen is lastig. en je hebt zeker een busje o.i.d. nodig om hem te vervoeren. Alleen ophalen mogelijk.
VRAAGPRIJS:
TEGEN ELK BOD, ZIE MAAR WAT JE ERVOOR WIL GEVEN

LET OP: Er zit geen spel bij, de foto met spel op het scherm is alleen om aan te tonen dat alles goed werkt. Het gaat hier alleen om de arcade kast.
FOTO's (je kan erop klikken voor een grote versie):