Afgelopen weekend tickets geboekt voor Japan mensen, niet voor langere tijd maar ik ga twee weken vakantie vieren met mijn wederhelft.
Ik vertrek begin oktober, dus tot die tijd kunnen alle smeekbedes worden ge-PM'ed, al vrees ik dat ik er niet echt aan toe zal komen in de paar dagen dat ik kan gaan games shoppen. Denk dat ik alleen voor limited stuff ga op Consolegebied en voor de rest Arcade only ga, maar dit zal volgende week wel weer anders zijn.
Neemt niet weg dat het natuurlijk weer kick ass gaat worden, paar mooie updates op de homepage, zooi nieuwe coole foto's en misschien wel een TGS verslag, al zit ik daar nog een beetje over te twijfelen i.v.m. de planning.
Anyway, zal deze topic een beetje gebruiken als update topic, om later zelf ook nog eens terug te kunnen lezen waar het weer allemaal begon, welke goede voornemens ik nu heb en hoe weinig er uiteindelijk van terecht komt en ik uiteindelijk toch weer met andere shit thuis kom dan ik dacht en andere dingen doe dan ik plan.
Keep you posted.
Ken goes Japan 2008 -edit 2010-
Ken goes Japan 2008 -edit 2010-
Onderstaande post was ca. 2 jaar geleden. In oktober 2010 ga ik weer voor 3 weken naar Japan!!
Last edited by Ken on Sat May 29, 2010 21:14, edited 1 time in total.
Hotel geboekt. Zag dat het hotel waar ik altijd heb gezeten nu rond TGS vol zat, dat viel te verwachten maar zo erg vind ik het allemaal niet. Heb een prima hotel gevonden met een postkantoor eronder, Westerse bedden wat toch wel prettig is en een eigen douche/toilet wat bij die andere toko niet was. Dan maar iets meer betalen, so be it.
Zal wel een dagje TGS gaan doen, Kyoto, Osaka, Nara en een paar dingen die ik nog niet heb gedaan, zoals een weekendje Nikko. Kijken of ik dit keer wel om 5 uur kan opstaan voor de fish market..
Zal wel een dagje TGS gaan doen, Kyoto, Osaka, Nara en een paar dingen die ik nog niet heb gedaan, zoals een weekendje Nikko. Kijken of ik dit keer wel om 5 uur kan opstaan voor de fish market..
http://www.sakura-hotel-hatagaya.com/
4500 yen p.p. per nacht, wel te doen vind ik ook gezien de locatie.
4500 yen p.p. per nacht, wel te doen vind ik ook gezien de locatie.
-
- Active Level:
Nou het zit er weer op voor dit jaar, helaas.
Twee weken met een vol programma met zaken die ik wel en niet al had gedaan in vorige episodes.
Highlights van dit jaar (schrijf gelijk even mee mensen):
Nara - prachtige stad met een grote houten tempel met op de weg ernaartoe loslopende herten, moet je zien om te kunnen geloven hoe apart dat is. Ik was nog nooit in Nara geweest maar het is echt een van de hoogtepunten van mijn Japan ervaringen.
Kyoto - weer enkele dingen gezien zoals de 1000 beelden in een hal en het bos met de duizenden roden poorten, foto's hiervan volgen spoedig (echt bizar).
Tokyo - nuff said, behalve dan dat het dak van de Roppongi Hills Tower sinds maart dit jaar open is voor publiek en je nu echt ziekelijk mooie plaatjes kunt schieten 's avonds en natuurlijk overdag.
Osaka - hotel zonder kosten upgraded naar executive floor, d.w.z. als een stel poenerige sletten een weekend in luxe geleefd. Mooi uitzicht over Osaka Castle vanaf de bar op de 18e verdieping, op zulke momenten ben je blij toch weer naar Japan te zijn gegaan.
Wat betreft gaming is Akihabara in rap tempo veranderd. Het is dat er een paar nieuwe shops zijn bijgekomen en Sofmap is verhuisd naar een prettigere lokatie (ruimere winkel) en Mandarake erbij is gekomen, anders was de prijs naar beste gamewijk echt naar Osaka gegaan (close finish).
Rest mij niet anders dan weer met veel plezier terug te kijken naar de zoveelste Japan reis die wederom compleet anders is geweest dan elke andere. Tokyo is een georganiseerde chaos, Japan weet je elke dag weer te verrassen. That pretty much sums it up.
Twee weken met een vol programma met zaken die ik wel en niet al had gedaan in vorige episodes.
Highlights van dit jaar (schrijf gelijk even mee mensen):
Nara - prachtige stad met een grote houten tempel met op de weg ernaartoe loslopende herten, moet je zien om te kunnen geloven hoe apart dat is. Ik was nog nooit in Nara geweest maar het is echt een van de hoogtepunten van mijn Japan ervaringen.
Kyoto - weer enkele dingen gezien zoals de 1000 beelden in een hal en het bos met de duizenden roden poorten, foto's hiervan volgen spoedig (echt bizar).
Tokyo - nuff said, behalve dan dat het dak van de Roppongi Hills Tower sinds maart dit jaar open is voor publiek en je nu echt ziekelijk mooie plaatjes kunt schieten 's avonds en natuurlijk overdag.
Osaka - hotel zonder kosten upgraded naar executive floor, d.w.z. als een stel poenerige sletten een weekend in luxe geleefd. Mooi uitzicht over Osaka Castle vanaf de bar op de 18e verdieping, op zulke momenten ben je blij toch weer naar Japan te zijn gegaan.
Wat betreft gaming is Akihabara in rap tempo veranderd. Het is dat er een paar nieuwe shops zijn bijgekomen en Sofmap is verhuisd naar een prettigere lokatie (ruimere winkel) en Mandarake erbij is gekomen, anders was de prijs naar beste gamewijk echt naar Osaka gegaan (close finish).
Rest mij niet anders dan weer met veel plezier terug te kijken naar de zoveelste Japan reis die wederom compleet anders is geweest dan elke andere. Tokyo is een georganiseerde chaos, Japan weet je elke dag weer te verrassen. That pretty much sums it up.