Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City
Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City
Beste mensen,
Ik weet dat het snel is na de succesvolle 1e aktie , maar het volgende :
10 Egret II cabinets en 6 Blast City cabinets
Prijzen :
Egret II : 925 euro
Blast City : 1025 euro
Bij voldoende interesse kan dit doorgaan
Belangrijk :
Voorwaarden :
- Conditie : "AS IS" , dat wil zeggen dat ik niet weet hoe de cabinets eruit zien, alleen kan ik garanderen dat je een werkende cabinet koopt.
- Aanbetaling : 50% van de prijs
- Step down converter 300 watt is 40 euro extra
- Prijs is afhaalprijs Apeldoorn
mail : ronnie@rklok.nl
Ik weet dat het snel is na de succesvolle 1e aktie , maar het volgende :
10 Egret II cabinets en 6 Blast City cabinets
Prijzen :
Egret II : 925 euro
Blast City : 1025 euro
Bij voldoende interesse kan dit doorgaan
Belangrijk :
Voorwaarden :
- Conditie : "AS IS" , dat wil zeggen dat ik niet weet hoe de cabinets eruit zien, alleen kan ik garanderen dat je een werkende cabinet koopt.
- Aanbetaling : 50% van de prijs
- Step down converter 300 watt is 40 euro extra
- Prijs is afhaalprijs Apeldoorn
mail : ronnie@rklok.nl
Last edited by rklok on Wed Sep 10, 2008 13:56, edited 1 time in total.
Zo, dat is zeker snel na de laatste aktie. Helaas zal ik dit voorbij (moeten) laten gaan, heb effe andere prioriteiten. Ik wens je veel succes met deze aktie. Ga je dit ook posten op Arcadeotaku?
Als er toevallig een mogelijkheid is om ook Sega krukjes (stoeltje, whatever) in de container te proppen, dan kom ik graag voor 1 krukje in aanmerking.
Oh, ik zie net dat de aktie ook al op Arcadotaku staat. Good luck!
Als er toevallig een mogelijkheid is om ook Sega krukjes (stoeltje, whatever) in de container te proppen, dan kom ik graag voor 1 krukje in aanmerking.
Oh, ik zie net dat de aktie ook al op Arcadotaku staat. Good luck!
-
- Active Level:
Hallo allemaal, nieuw hier. Ik ga eindelijk binnenkort op mezelf wonen, dus genoeg plek voor een of meerdere mooie arcade kasten!
Heb altijd al een neo geo candy gewild, maar sja, geen ruimte en importeren was ook nog eens te duur.. dus ik ben heel blij met deze aktie
Ik doe mee, sowieso voor 1 cabinet. zal zo snel mogelijk posten welke, maar die blast city ziet er wel heel mooi uit
Heb altijd al een neo geo candy gewild, maar sja, geen ruimte en importeren was ook nog eens te duur.. dus ik ben heel blij met deze aktie

Ik doe mee, sowieso voor 1 cabinet. zal zo snel mogelijk posten welke, maar die blast city ziet er wel heel mooi uit

Baki wrote:DNL wrote:Jammer dat je geen foto's of iets van de staat weet...
Helemaal mee eens, het is niet gratis en om zo'n cab even blind te kopen vind ik vrij crap. Anders had ik er zeker 1 Blast City gekocht.
Je had toch ook interesse voor een New Astro? (pm gestuurd) en moest er 1 voor je reserveren maar uiteindelijk laat je niks meer van je horen...

Hij is wel onwijs gaaf en een cab die je niet zoveel ziet naar mijn idee.
''Blast City''
Hier wat info van de "Blast City'':
Make: Sega
Year: 1998
Dimensions: W: 29.9 x D: 36.3 x H: 64.7 (inches)
Compatibility: Model3/JVS Standard
Monitor Size: 29"inch (27" viewable)
Rotatable: Yes
Resolution: 15/24/31khz Std/Med/High
Manual: Yes (PDF)
Flyer: N/A
En de ''Egret II'' spreekt voorzich
''Blast City''

Hier wat info van de "Blast City'':
Make: Sega
Year: 1998
Dimensions: W: 29.9 x D: 36.3 x H: 64.7 (inches)
Compatibility: Model3/JVS Standard
Monitor Size: 29"inch (27" viewable)
Rotatable: Yes
Resolution: 15/24/31khz Std/Med/High
Manual: Yes (PDF)
Flyer: N/A
En de ''Egret II'' spreekt voorzich

almighty wrote:Baki wrote:DNL wrote:Jammer dat je geen foto's of iets van de staat weet...
Helemaal mee eens, het is niet gratis en om zo'n cab even blind te kopen vind ik vrij crap. Anders had ik er zeker 1 Blast City gekocht.
Je had toch ook interesse voor een New Astro? (pm gestuurd) en moest er 1 voor je reserveren maar uiteindelijk laat je niks meer van je horen...
Heh je zou me laten weten of er nog over waren. Wat je deed en dat ik bij interesse Ronny een mail moest sturen. Dat laatste heb ik niet niet gedaan omdat ik nog eens goed naar de asto heb gekeken en ik die kast bij nader inzien toch niet zo cool vind vanwege het scherm dat geen 31 khz ondersteund.
Er is geen misverstand want je pm is alleen een opmerking en geen vraag. Dus dan moet je ook geen reactie verwachten. Er staat alleen in dat er nog wat cabs over zijn en dat ik bij interesse ronny een mail moet sturen.
Ik hoop dat er toch wat pics en meer info komt over de Blast City's want als deze netjes zijn heb ik zeker interesse in zo'n cab.
Ik hoop dat er toch wat pics en meer info komt over de Blast City's want als deze netjes zijn heb ik zeker interesse in zo'n cab.
-
- Active Level:
Net terug van vakantie en goed om te zien dat de importactie zo goed is verlopen. Nozomi gaat de richting in van KC in Nederland, een mooie ontwikkeling. Helaas voor wat betreft de nieuwe importactie is de egret niet 31 hz en vind ik de blast city een veel te groot en lomp cabinet en hebben veel mensen er bovendien vaak problemen mee.
Kun je niet aan AW cabs komen? die zijn ook 31 hz, veel goedkoper en zien er ook nog veel beter uit. Veel Japanse arcades gooien die cabs er toch uitin dit tijdperk van Lindberghs en Viewlixes, Tone van KC kon ze een aantal maanden geleden voor 400 pond verscheept aanbieden. Misschien de moeite waard daar eens voor te informeren?
Kun je niet aan AW cabs komen? die zijn ook 31 hz, veel goedkoper en zien er ook nog veel beter uit. Veel Japanse arcades gooien die cabs er toch uitin dit tijdperk van Lindberghs en Viewlixes, Tone van KC kon ze een aantal maanden geleden voor 400 pond verscheept aanbieden. Misschien de moeite waard daar eens voor te informeren?