BDT wrote:je hebt nodig:
- dreamcast pads voor de controls
- DC AV kabel
- jamma stekker
meer?
Zelf heb ik alleen de dc pad hack gedaan en de jamma dreamcast print gekocht.
BDT wrote:je hebt nodig:
- dreamcast pads voor de controls
- DC AV kabel
- jamma stekker
meer?
d wrote:Wow, wat een goede camera dat die zulke closeups kan vastleggen.
Jamma wiring zou universeel moeten zijn, maar toch altijd weer anders in elke cab. De ene pcb werkt hierin wel, maar in een andere niet, sommige werken in allebij. gekke jamma stuff ook![]()
Gefixt! Je bent goed bezig!
BDT wrote:Verder een vraag aan Pooyan: die scart kabeltjes moeten aan het jamma board gesoldeerd worden, maar als ik later ook een saturn wil maken, moet ik gewoon een hele extra set maken, met nieuwe jamma connector?
Hopen dat dit wel allemaal gaat werken
BDT wrote:Voor de electronica zal ik eens rondvragen, den haag is ook weer een uitstapje terwijl ik vlak bij rotterdam woon
BDT wrote:Thx, dat is duidelijk. Ga ik even op studeren
Wat ik even niet snap: waar sluit je de Scart en controllers op aan?
BDT wrote:Ok, alweer een stuk duidelijker. Jij gaat puur voor een 1P setup. Die connectoren moet ik ook bij starcab bestellen?
Kan, zijn Molex stekkers. Niet aan te raden, vind ik. Koop gewoon wat je goed lijkt, zoalng je maar mannetjes en vrouwtjes koopt![]()
Dat geluid is dus ook nog niet super? Ik zag trouwens dat bij Starcab de jamma fingerboards niet zo duidelijk zijn als de jouwe. Waar kan ik die dan het beste kopen?
Search the web, bijvoorbeeld jammaboards.com
Hoeveel geld was je ongeveer kwijt voor alle onderdelen? (ex DC controller of kabels dus)
Ongeveer Eur 25. voor de stekkers (en pinnen die bij Molex stekkers los bijgekocht moeten worden) ben je het meeste kwijt.