Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
d
- Active Level:

-
Mijn psn is DanielPlatinOm.
In het verleden is er wat getrash talked omdat ik Hokuto no Ken best uitgebreid/technisch vond. Toen werd er heel lullig gedaan. Nu is de tijd om te zien wie er echt mans is!
LET'S ROCK!
Voor diegenen die het niet weten het is een Arc Sys fighting game, nu al underrated. Heel simpel gemaakt. SFII achtig. Speelt super reactief
http://www.youtube.com/watch?v=4nwsvcwIShA.
Game is cheap en regiovrij. Als iedereen nou deze game haalt kunnen we vet online bashen. Zijn er Nederlandse fighting forums?
-
Blackdragon
Lijkt me best een leuke game, waar heb je die besteld dan?
En ja die zijn er zeer zeker stuk of 5.
-
R-Type
Momenteel weinig tijd om te gamen, en straks MGS4...
Maar BF ga ik van het weekend wel effe doen denk ik.
PSN: Dural_NL
-
d
- Active Level:

-
R-Type wrote:Momenteel weinig tijd om te gamen, en straks MGS4...
Maar BF ga ik van het weekend wel effe doen denk ik.
PSN: Dural_NL
Ik heb je als 'friend' toegevoegd.
We gaan geschiedenis schrijven. De eerste Nederlandse online Battle Fantasia Battle.

-
d
- Active Level:

-
Laatst nog gespeeld tegen K-Bas.
Damn, die gast was goed! Echt cool om tegen echte tegenstanders te spelen, maar een paar keer toch verslagen. Dat is vet om te winnen van iemand die eigenlijk 'beter' is.
Intense shit. Ik verbaas me erover hoe weinig fighting game fans met een ps3 er hier op dit forum zitten. Maar ja, eerlijk is eerlijk, voor mij is dit de eerste echte 2D fighter op de ps3 (3D graphics, maar vette 2D style)
Voor die ene fighting game fan die 'm niet heeft. check de gratis ps3 demo anders eerst! en dan: let's rock!
-
Muzzle
Ik heb hem ook besteld, ongeveer een week geleden bij yes-asia. Hij zal dus wel snel binnenkomen.
De stijl en karakters spreken me niet echt aan (mijn favoriete 2d fighters zijn Street Fighter III: 3rd Strike, Super Street Fighter X, KoF 98, Samurai Shodown 2 etc.) maar ik heb hem toch besteld omdat de gameplay er wel aardig uitziet en het de eerste 2d fighter is op de PS3.
Als ik hem binnen heb ben ik, na een paar dagen even aan de controls wennen, ook wel beschikbaar voor online matches

.
-
d
- Active Level:

-
Muzzle wrote:Ik heb hem ook besteld, ongeveer een week geleden bij yes-asia. Hij zal dus wel snel binnenkomen.
De stijl en karakters spreken me niet echt aan (mijn favoriete 2d fighters zijn Street Fighter III: 3rd Strike, Super Street Fighter X, KoF 98, Samurai Shodown 2 etc.) maar ik heb hem toch besteld omdat de gameplay er wel aardig uitziet en het de eerste 2d fighter is op de PS3.
Als ik hem binnen heb ben ik, na een paar dagen even aan de controls wennen, ook wel beschikbaar voor online matches

.
De stijl van de characters spreken mij ook niet echt aan. Maar het went best snel. Don;t worry, de gameplay is tight, vette moves, gruwelijke specials. en we kunnen online battlen!
-
Whitevillage
Dit is ook een van de games die ik ga bestellen als ik een PS3 bezit, hopelijk mogen er vele shoot'm ups en (2D) fighters uitkomen om online te gamen!
-
d
- Active Level:

-
Whitevillage wrote:Dit is ook een van de games die ik ga bestellen als ik een PS3 bezit, hopelijk mogen er vele shoot'm ups en (2D) fighters uitkomen om online te gamen!
2D shoot 'em ups?
Onwaarschijnlijk.
2D fighters: BlazBlue en Super Street Fighter Turbo HD
maar ja, als je nog geen ps2 bezit zijn er ook veel ps2 games die je er op kan spelen. volgende week komt Basara X uit. Weet iemand of die versie een 480p modus heeft?
-
Whitevillage
d wrote:2D shoot 'em ups?
Onwaarschijnlijk.
2D fighters: BlazBlue en Super Street Fighter Turbo HD
maar ja, als je nog geen ps2 bezit zijn er ook veel ps2 games die je er op kan spelen. volgende week komt Basara X uit. Weet iemand of die versie een 480p modus heeft?
Ik heb uiterdaad een PS2 met een rits aan dat soort games waarvan een paar import titels zijn. Ik dacht dat Basara X gewoon weer een andere titel was, SF4 kijk ik echter wel naar uit, het mag geen 2D zijn maar zolang de gameplay dat wel is kan ik daar mee leven.
Geen idee hoor, maar klopt het dat PAL PS2's geen 480p ondersteunt, ook al is het een gemodde voor import? Ik heb een 100hz TV maar als ik SEGA Ages Treausure box op die mode zet, werkt het niet. Ik hoop echt op wat shoot'm ups trouwens, de 360 krijgt die titels wel terwijl het bij XBOX / PS2 era duidelijk andersom was. Sorry voor de vragen, maar het is echt lang geleden dat ik me weer met hardcore gaming heb bezig gehouden, met name op dit forum.
-
d
- Active Level:

-
Voor 480p op de ps2 heb je een component kabel nodig.
Hopelijk ondersteunt jouw tv dat.
Als het goed is zou het dan moeten werken.
Er zijn schijnen zelfs ook een paar PAL games te zijn die 480p ondersteunen
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_HD ... _PS2_games
Dus neem ik aan dat NTSC games ook 480p moet werken.
-
Muzzle
Mijn game is op 12 juni verzonden door yesasia, maar ik heb hem nog niet ontvangen... is dit normaal?
Aan yesasia zal het niet liggen denk ik (gewoon betrouwbare winkel natuurlijk). Iemand een idee? Heeft iemand anders een emailadres van yesasia (ik heb gezocht op de site maar kan het niet vinden)?
-
d
- Active Level:

-
Heb je al wel gecheckt wat de status is? Vraag het ze zou ik zeggen.
e-mail address? Gewoon e-mail CEO doen!
begin me ook een beetje zorgen te maken. ik heb tetris besteld, maar de status is: seacrhing suppliers. en ik heb net Initial D besteld!..........
SPANNEND! ik denk dat het wel goed komt hoor, ik heb nog geen nare dingen gehoord van yesasia. Vet dat je hem haalt! kunnen we matten online. Die usb Saturn pad van Sega werkt trouwens gewoon op de ps3!
ps2 games lukte (nog) niet, maar ps3 games wel. misschien toch effe een 5M wit usb verlengsnoer checken ergens!

-
Muzzle
Zelf vind ik de PS2 / PS3 controller altijd erg fijn voor 2d fighters, ik ben echt gewend om ze daarmee te spelen.
Ik wacht nog tot vrijdag of de game aankomt, maar dan duurt het al 3 weken sinds de verzending (status = shipped op 12 juni), anders ga ik even een mailtje sturen.
-
d
- Active Level:

-
damn, sorry ik had je post niet goed gelezen. 12 juni, das wel heel lang ja. e-mail ze effe.
Het duurt altijjd wel effe voordat ik het binnen heb. meestal circa 2 weken. Als alles goed gaat krijg je hem wel vandaag of morgen hoop ik voor je. duimen!
Trouwens en dit geldt voor iedereen. Het loont ook nog wel eens om bij het postkantoor na te vragen of er echt niets is bezorgd. Volgens mij is het met tnt nu wel beter geregeld. eerste keer een briefje dat ze de volgende dag weer komen en daarna een briefje dat je het af kan halen. Echter vroeger met ptt, werd dit wel eens vergeten en heb ik zelf naar het postkantoor moeten gaan om dit te vragen. Dan doen ze heel moeilijk, maar je moet blijven aandringen en bluffen dat het al eens eerder voorgekomen is.
Maar ja, volgens mij zit het nu wel snor met TNT. Eigenlijk best tevreden over TNT. Laat effe weten als ie binnen is, dan hoeven wij ons ook niet meer zorgen te maken!
-
R-Type
ik kom momenteel bijna niet aan de game toe, en ben nu ook ziek. Had laatst 1 match gespeeld en gewonnen (moest nog een klap of 2 uitdelen), maar die gast ging droppen! SF2 Xbox Live nachtmerries all over.
Maar ik snap ook weinig van dat inviten, je ziet niet meteen dat je invites hebt of wel?
-
d
- Active Level:

-
R-Type wrote:ik kom momenteel bijna niet aan de game toe, en ben nu ook ziek. Had laatst 1 match gespeeld en gewonnen (moest nog een klap of 2 uitdelen), maar die gast ging droppen! SF2 Xbox Live nachtmerries all over.
Maar ik snap ook weinig van dat inviten, je ziet niet meteen dat je invites hebt of wel?
He beterschap man. Volgens mij zie je dat en in je inbox message in je XMB en in het online menu, een na onderste menu geloof ik, daar krijg je meestal no messages, maar als je wel een message hebt en die persoon zit nog in die room te wachten heb je beet!
Als iemand dit ooit wilt testen, pm me en vraag me telefoonnummer, dat gaat effe wat makkelijker lijkt me.

-
Muzzle
Heb de game eindelijk binnen. De stijl en personages spreken me niet echt aan, maar de game speelt wel goed. Het is ook niet echt mijn favoriete stijl qua gameplay, maar het is wel goed gedaan vind ik. Leuke game in ieder geval.
Als ik wat beter ben wil ik ook wel wat potjes online spelen.
Ik heb er dus 2 maanden op moeten wachten ongeveer. De 1e keer was de game na een maand nog niet aangekomen. Toen heb ik gemaild en heeft Yes-Asia de game nog een keer opgestuurd. Nu dus wel aangekomen. Erg goede en snelle service trouwens van Yes-Asia. Kreeg echt super snel antwoord op emails etc.
-
d
- Active Level:

-
Vaag dat het niet binnen is gekomen.
Heb er al een stuk of 6-7 games besteld en die zijn altijd op tijd aangekomen. Worden via Duitsland verstuurd.
Ik ben ook niet uitzonderlijk goed hoor. Die gachi button en heat up gebruik ik niet eens.
-
d
- Active Level:

-
Laatst weer 'ns gespeeld en er was een te downloaden update.
In the load save options was er een cache optie. Ik weet niet waar die voor is.
Wie wil online matten met deze old school style fighting game?

Mischien een idee om 4 nieuwe sub categorien te maken bij video gaming?
-online pc
-online x-box (360)
-online ps3
-online wii
-
Blackdragon
Heeft iemand de game ookal op de Xbox 360 ik heb de game 2 dagen geleden gekocht.
-
LBL
- Active Level:

Vanaaf ben ik online met Battle fantasia en SF4. Mijn nick is CAPCOM1982. Just invite me
ps. mn skill, voor beide games, is niet groots hoor.