offtopic [GEZ] versterker

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
RoOd
Active Level:
Active Level:

offtopic [GEZ] versterker

Post by RoOd » Mon Jun 16, 2008 12:34

Totaal niet gaming gerelateerd, ik ben op zoek naar een ouwe versterker waar 2 of 4 speakers op aangesloten kunnen worden en een mengpaneel.

in de buurt van amsterdam/haarlem, thanks :)
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
almighty

Post by almighty » Mon Jun 16, 2008 13:52

Ik heb hier nog wel een mooie liggen (near mint :lol: ) merk Sony.
Hier kunnen 2/4 speakers op aangesloten worden.
Bij interesse wil ik wel even een foto posten?
Helaas niet in de buurt.(Zwolle)
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Mon Jun 16, 2008 13:55

Dudes, los van deze topic is het helemaal niet zo gek om een versterker in je cab te bouwen. Werkt geweldig, je kan bass, etc regelen en veel pcb's hebben aparte stereo uit, mvs CPSII en vele andere stereo pcb's. Die kan je dan direct aansluiten. Moet natuurlijk totaal geen dure grap worden, maar als je er een hebt liggen biedt dat echt uitkomst. Succes!
almighty

Post by almighty » Mon Jun 16, 2008 14:03

d wrote:Dudes, los van deze topic is het helemaal niet zo gek om een versterker in je cab te bouwen. Werkt geweldig, je kan bass, etc regelen en veel pcb's hebben aparte stereo uit, mvs CPSII en vele andere stereo pcb's. Die kan je dan direct aansluiten. Moet natuurlijk totaal geen dure grap worden, maar als je er een hebt liggen biedt dat echt uitkomst. Succes!

Komt al genoeg herrie uit die OK Baby d 8)
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Tue Jun 17, 2008 14:54

hoe komt dit in de gallerij terecht...zeker niet op zitten letten, ik dacht dat ie verwijderd was heheh.

Anyway is zwolle wel wat uit de buurt maar thanks voor het aanbod, waardeer het.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
almighty

Post by almighty » Tue Jun 17, 2008 15:11

RoOd wrote:hoe komt dit in de gallerij terecht...zeker niet op zitten letten, ik dacht dat ie verwijderd was heheh.

Anyway is zwolle wel wat uit de buurt maar thanks voor het aanbod, waardeer het.

np :wink:
Post Reply