New Sega Astro cab order/cancel!

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Wed May 14, 2008 15:05

Ik heb zo het idee dat er wat mensen op vakantie zijn en daarom nog niet binnen de gevraagde 5-dagen termijn hebben gereageerd...
Toch?

:?:

:o
almighty

Post by almighty » Wed May 14, 2008 16:21

Ik denk het ook...
Zal eens vragen wat nu straks de bedoeling is.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed May 14, 2008 16:29

Ik zou even wachten tot vrijdag en zowiezo iedereen eerst even een mail sturen, niet iedereen zit blijkbaar elke dag op het forum :)
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Wed May 14, 2008 16:32

Heel onverstandig om dit forum niet iedere dag te checken... :P

of hebben ze misschien problemen in te loggen?
ik was er namenlijk een aantal dagen 'uitgegooid' en kon er niet meer in ook al logde ik in met het juiste password...

Kom op mensen, reageer aub, dan kan de order definitief geplaatst worden...
zeg gewoon ja of nee, dan is iedereen tevree!
:)

Ik bedoel...willen jullie deze cab niet zo gauw mogelijk thuis hebben staan?
sparky
Active Level:
Active Level:

Post by sparky » Wed May 14, 2008 18:29

Tja ik baal ook wel dat het nu nog langer duurt. IK WIL GAMEN OP DAT DING!!! No offense, maar het lijkt nu wel dat mensen gaan afhaken om heel andere redenen. Ik vind beter alleen kunnen spelen dan niet toch?
goatboy

Post by goatboy » Wed May 14, 2008 18:35

Denk inderdaad dat mensen afhaken om heel andere redenen ja. Of ze hebben gewoon niet zoveel geduld en er hoeft maar een klein dingetje te gebeuren en haken af. Or whatever.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Wed May 14, 2008 19:44

1. Mensen die afhaken weten niet wat ze gaan missen...
2. Er zijn gelukkig genoeg mensen op de reserve lijst (Irem, Remco, Pooyan, en waarschijnlijk nog meer) die hem wel heel graag willen hebben.
3. de aanhouder wint ...altijd!
4. degenen die nu twijfelen willen hem niet echt.

misschien ben ik iets te recht door zee...maar ik hou gewoon niet van gezeik om niets en bullshit excuses om het af te kappen...en al helemaal niet van peoples die helemaal niets van zich laten horen...
Er zijn mensen die hier werk en tijd (en naam en risico) in hebben gestoken en dat kan je op zijn minst respecteren door (op tijd) een eerlijk antwoord te geven.

had dan vanaf het begin nee gezegd, dan had iemand anders die hem wel graag wil er eentje kunnen bestellen...

80% van de tijd speel je toch alleen op JOUW kast...
Daarnaast...iedereen heeft van Marc een pm'tje gekregen en het lijkt me dat als je die kast graag wilt, dat je die meteen checkt.

enough said...
goatboy

Post by goatboy » Wed May 14, 2008 20:06

Pat7o wrote:Daarnaast...iedereen heeft van Marc een pm'tje gekregen en het lijkt me dat als je die kast graag wilt, dat je die meteen checkt.

enough said...

Tja, Je moet toch ergens een lijn trekken anders lopen we rondt kerst nog te ouwehoeren. Gimme the cab! Gimme the cab now! :)
R2-2D
Active Level:
Active Level:

Post by R2-2D » Wed May 14, 2008 20:21

Ik wacht nog op Ronnie's antwoord.
Hij zou navragen of de Egret 2 een 2 player panel heeft.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Wed May 14, 2008 20:27

R2-2D
Active Level:
Active Level:

Post by R2-2D » Wed May 14, 2008 20:59

Yes !
Deze had ik nog niet gezien.
Dus mijn order gaat gewoon door.

En idd jongens , laat snel horen of je wil of niet. Dan kan de order geplaatst worden, ik kan niet wachten !
ckong

Post by ckong » Wed May 14, 2008 21:23

Pat7o wrote:2. Er zijn gelukkig genoeg mensen op de reserve lijst (Irem, Remco, Pooyan, en waarschijnlijk nog meer) die hem wel heel graag willen hebben.

En zo is het. Ik hoop, en ik neem aan, dat de actie zeker doorgaat, maar je begrijpt natuurlijk wel dat ik het niet zo heel erg vind dat een paar mensen, om wat voor reden dan ook, hun order annuleren. Dan val ik misschien toch nog in de prijzen.
almighty

Post by almighty » Thu May 15, 2008 02:22

leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky
goatboy
Robert
ElPancho
R2-2D

leden die geen interesse meer hebben:

th30n3---->ordernummer:007
Mildoe----->ordenummer:006
almighty

Post by almighty » Thu May 15, 2008 02:25

- Aktie loopt 1 maand bij 7 gegadigen gaat het zeker door.

Volgens mij gaat het gewoon door :wink:
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Thu May 15, 2008 08:00

Bestel die cabs gewoon, dan heb je ondertussen nog een maand of misschien 2 maanden om een definitieve lijst met gegadigden op te stellen.
Arcadegek
Active Level:
Active Level:

Post by Arcadegek » Thu May 15, 2008 09:49

Ik heb even van de zon genoten en tevens een probleempje met mr. kpn achter de rug;).

Inmiddels lees ik pas gisteren de huidige status. Ik had n.l., nog niet eerder begrepen dat ik binnen 5 dagen met een antwoord moest komen.
Mijn excuus voor de vertraging!

Alhoewel over de 2e cp is heen tekomen, is er iets wat mij sterk laat twijfelen of ik het wel of niet moet doen. Om ervoor te zorgen dat ik de rest niet langer stagneer, besluit ik daardoor even af te zien van koop zodat jullie gewoon verder actie kunnen ondernemen.

Sorry! in ieder geval bedankt voor de genomen moeite!
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Thu May 15, 2008 09:54

Arcadegek wrote:Ik heb even van de zon genoten en tevens een probleempje met mr. kpn achter de rug;).

Inmiddels lees ik pas gisteren de huidige status. Ik had n.l., nog niet eerder begrepen dat ik binnen 5 dagen met een antwoord moest komen.
Mijn excuus voor de vertraging!

Alhoewel over de 2e cp is heen tekomen, is er iets wat mij sterk laat twijfelen of ik het wel of niet moet doen. Om ervoor te zorgen dat ik de rest niet langer stagneer, besluit ik daardoor even af te zien van koop zodat jullie gewoon verder actie kunnen ondernemen.

Sorry! in ieder geval bedankt voor de genomen moeite!

Hallo Arcadegek,

Kun je me uitleggen wat dan "iets" is, als je het geen probleem vindt dat de cabs 1 player zijn is er verder toch geen probleem ??
Ik begrijp deze cancel niet helemaal.. :(

Maar ondanks dat is er goed nieuws : ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!

Groet

Ronnie
almighty

Post by almighty » Thu May 15, 2008 10:00

ruderudie wrote:Bestel die cabs gewoon, dan heb je ondertussen nog een maand of misschien 2 maanden om een definitieve lijst met gegadigden op te stellen.

Lijkt mij persoonlijk ook het handigste.
Neem deze week nog wel even contact op met Ronnie want we hebben minimaal al 7 mensen die interesse hebben en de rest raak je volgens mij ook wel kwijt.

Het wordt nu ook een beetje rommelig en moelijk te overzien.
Gewoon bestellen en de leden die niet gereageerd hebben gewoon een keuze laten maken wel of geen interesse.
Anders zijn er nog genoeg mensen op de reserve lijst.

Maar uiteindelijk ga ik niet over de kosten en het order plaatsen dus zal contact opnemen met Ronnie en laat het deze week hopelijk nog wel weten.

leden die nog interesse hebben zijn:

Pat7o
jaguarwong1
almighty
sparky
goatboy
Robert
ElPancho
R2-2D

leden die geen interesse meer hebben:

th30n3---->ordernummer:007
Mildoe----->ordenummer:006
Arcadegek------>ordernummer:011
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Thu May 15, 2008 10:06

Super Ronnie! :D

Ik ga alvast een hoekje vrij maken.
goatboy

Post by goatboy » Thu May 15, 2008 10:19

rklok wrote:ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!

Groet

Ronnie

Yes! Hulde aan Ronnie!! :D
Arcadegek
Active Level:
Active Level:

Post by Arcadegek » Thu May 15, 2008 11:10

@Ronnie

De twijfel komt hoofdzakelijk door een tweetal zaken, enerzijds het feit dat het meer kosten met zich mee gaat brengen. En anderzijds het feit dat ik gewoon niet weet wat ik ga ontvangen?? Niets persoonlijk naar jullie en nogmaals alle credits voor je inzet m.b.t. deze actie! Maar ik wil graag meer zekerheid wat ik kan gaan verwachten...... Hoe goedkoop de actie ook is 525 euries plus 150? voor een 2e cp is toch 675 ipv de verwachte 525.

Zoals ik en andere al eerder hebben aangegeven zou een aantal foto's kunnen helpen, kleine moeite toch voor de leverancier om daar 'acte de presance' aan te geven?

De twijfel ligt dus meer aan de Japanse zijde dan aan de Nederlandse actie! Wat is het nu voor een moeite om 1 een aantal foto's te maken en 2 evt een betaalbare optie te bieden waardoor we zelf de kastjes als 2player kunnen maken.

Als laatste was ik er stellig van overtuigd dat het slechts een kwestie van tijd zou zijn en er binnen nu en een aantal weken een fraai kado'tje kon worden opgehaald. Nu door enerzijds de vakantie en anderzijds wat verbindingsproblemen, heb ik de afgelopen dagen weinig forums gezien en heb ik het gevoel nu snel een beslissing te moeten nemen, hetgeen ik inmiddels heb afgeleerd en niet graag doe. Ik heb gewoon even tijd nodig zodat ik achteraf er geen 'after buy syndroom' er aan over hou...... ;)

Anderzijds wil ik jullie niet ophouden vandaar mijn besluit..
ckong

Post by ckong » Thu May 15, 2008 11:21

rklok wrote:
Maar ondanks dat is er goed nieuws : ik ben rond met de huidige leverancier en de faktuur is betaald door mij, de cabinets zijn dus besteld..!!

Groet

Ronnie

Dat is goed nieuws. Enig idee wanneer ze ongeveer in Apeldoorn aankomen?
almighty

Post by almighty » Thu May 15, 2008 11:58

rklok wrote:

Groet

Ronnie

Nice 8)
ElPancho
Active Level:
Active Level:

Post by ElPancho » Thu May 15, 2008 13:12

Very nice. :)
sparky
Active Level:
Active Level:

Post by sparky » Thu May 15, 2008 19:55