Gameholic's Playground
atomiswave is de shit, echt dat is gewoon een nieuwe neo geo met titels zoals: Samurai Spirits 6
, KOF NeoWave, SNK Battle coleseum, KOG XI en vergeet niet Fist of the North Star. Dat allemaal op carts, damn ik wil zon ding, jammer dat het ff duur is als een ps3 en de games zoal samurai6 en fist zijn boven de 400 eurie.
Verder lijkt me dat ding meesterlijk, er is ook een game genaamd dolphin blue en ziet er uit als een nieuwe metal slug. Fighting fish 1 en 2 schijnen ook wel coole vechtgames te zijn. Oh en ik vergeet bijna de Guilty Gear gamez, die zijn er ook voor de atomiswave.

Verder lijkt me dat ding meesterlijk, er is ook een game genaamd dolphin blue en ziet er uit als een nieuwe metal slug. Fighting fish 1 en 2 schijnen ook wel coole vechtgames te zijn. Oh en ik vergeet bijna de Guilty Gear gamez, die zijn er ook voor de atomiswave.

ruderudie wrote:GD rom is toch eenmaal investeren van een 250 euro, maar daarna zijn de losse games otch zeer betaalbaar?
Klopt ook wel ..
Allemaal overstappen op converters en atomiswave heeft geen zin. Ik heb gekozen voor Naomi en daar is die kast nu eenmaal voor

Last edited by Gameholic on Fri Apr 06, 2007 15:31, edited 1 time in total.
Ja je moet zeker een GD rom halen, anders heb je toch een beperkte keuze. De echte toppers zijn natuurlijk op GD rom. En wat je zei dat je alles al een keer op de DC gezien hebt, het is nu eenmaal één pot nat. Maar nu heb je wel de real deal en ook nog in een naomi cab!! fuck man ik ben jaloers!!
Atomiswave lijkt me ook heel vet, zit nog te dubben daarover maar ik denk dat het de investering toch niet waard is. Er zijn +/- 10 goede games op verschenen, waarvan 5 of 6 van deze games boven de 600 dollar liggen. Ze beginnen bij 100 dollar, maar dan ben je na 3 games klaar. Mobo kost maar 200 dollar daar hoef je het niet voor te laten. Als de prijzen van de games dalen zeker een aanschaffen maar nu is het een hele dure hobby.
Als ik jou was zou ik ff blij zijn!!! Vet man een naomi cab!!!
Atomiswave lijkt me ook heel vet, zit nog te dubben daarover maar ik denk dat het de investering toch niet waard is. Er zijn +/- 10 goede games op verschenen, waarvan 5 of 6 van deze games boven de 600 dollar liggen. Ze beginnen bij 100 dollar, maar dan ben je na 3 games klaar. Mobo kost maar 200 dollar daar hoef je het niet voor te laten. Als de prijzen van de games dalen zeker een aanschaffen maar nu is het een hele dure hobby.
Als ik jou was zou ik ff blij zijn!!! Vet man een naomi cab!!!
Vandaag op mijn werk zag ik een leuke beamer liggen .. meteen maar even meegenomen
DC eraan (later op de avond ook nog de 360 want het is een HD beamer) en gaan met die banaan...
Nu SF 3rd Strike met vrienden ... en vanavond ga ik genieten van Rez ... boxen vol open! Bier erbij! Top avondje
Hier een kleine impressie (maat van mij speelt);
Jammer genoeg hadden ze geen scherm dus was ik genoodzaakt een elastiekloos laken te regelen bij de Hema

DC eraan (later op de avond ook nog de 360 want het is een HD beamer) en gaan met die banaan...
Nu SF 3rd Strike met vrienden ... en vanavond ga ik genieten van Rez ... boxen vol open! Bier erbij! Top avondje

Hier een kleine impressie (maat van mij speelt);

Jammer genoeg hadden ze geen scherm dus was ik genoodzaakt een elastiekloos laken te regelen bij de Hema

Ken wrote:Naomi is GD Rom en om nou voor Dolphin Blue een Atomiswave aan te schaffen is ook weer zo wat...
Het gaat meer om Metal Slug 6, Hokuto no Ken, Samurai Spirits Tenka, NGBC etc.
Ze zijn op Ps2 natuurlijk wel inferieur. Het is hetzelfde als de AES KOF's wegdoen voor de Ps2 versies, ik zou zelf ten alle tijden de AES prefereren. Aan de andere kant is een VF4 Ps2 nog zwaarder inferieur tov de Naomi 2. Dat verschil is echt groot.
Naomi 2 is dan wel waardeloos op VF4 (final tuned!) na, maar alle Naomi 1 games werken natuurlijk ook

Weer even een kleine update .. aangezien ik nu volle gang ben met het bouwen van mijn eigen huisje, woon ik nu de komende 1,5 jaar in een appartement. Fijn wonen in ieder geval!
Hierbij een kleine impressie:
Huiskamer
Console setup
Tijdschriften, (game)boeken, dvds etc
Opbergkast
Opbergkast closeup
Veel Sega tijdschriften!
Twee nieuwe aanwinsten (Game Works had ik al) .. Sega Arcade History en Sega Consumer History books!

Hierbij een kleine impressie:
Huiskamer

Console setup

Tijdschriften, (game)boeken, dvds etc

Opbergkast

Opbergkast closeup

Veel Sega tijdschriften!

Twee nieuwe aanwinsten (Game Works had ik al) .. Sega Arcade History en Sega Consumer History books!